ceturtdiena, 2012. gada 30. augusts

Ikrīta/ikvakara rutīna.


Sveikiņi, visiem!

Tātad uzreiz ķeršos pie lietas! Mans pirmais rakstiņš būs par manu ikdienas sejas kopšanas rituālu. Esmu liela Biodermas fane (uzskatu, ka arī nevajag maisīt dažadu firmu produktus vienlaikus), tāpēc lielas dažādības nebūs, bet domāju, ka tāpat būs interesanti, jo kura gan nevēlas uzzināt citu meiteņu noslēpumiņus un padomus.

Rīts.


Sāku ar to, ka noskaloju savu seju ar ūdeni un tad nosusinu to ar dvieli. Tā kā mana āda ir taukaina, tad izvēlos Bioderma Sebium H2O taukainai/kombinētai ādai, kas lieliska attīra ādu ne tikai no netīrumiem, bet to var arī lietot kā kosmētikas noņēmēju. Bildē redzams Bioderma H2O mazā izmēra pudelīte, bet parasti es pērku vidēja lieluma pudelīti.


Tad ķeros klāt pie piņņu apkarošanas (kā nekā esmu tipiska pusaudze, un pumpas ir manas „labākās draudzenes”). Šis ir viens no daudzajiem pretpumpu līdzekļiem, ko esmu izmēģinājusi – Finacea gels. Pirms Finacea gela lietoju Skinoren krēmu, kam pēc aptiekāres teiktā, ir tāds pats sastāvs kā Finacea. Vienīgā atšķirība ir tāda, ka Finacea ir gēlveidīga tekstūra un tā ātrāk iesūcas ādā, bet Skinoren ir krēmveidīga tekstūra. Nezinu kāpēc, taču manai ādai vairāk patika Skinoren, jo kad to lietoju akne sāka mazināties, bet kad sāku lietot Finacea manai ādai tas galīgi nepatika:
1.       Tas nepatīkami koda un āda bija apsārtusi (lai gan intrukcijā bija rakstīts, ka tā ir normāla ādas reakcija, taču uz Skinoren mana āda tā nereaģēja)
2.       Atkal parādījās pumpas. Šķita, ka tas neko nedarīja. Āda kļuva arvien sliktāka un sliktāka (pumpas, pinnes utt.)
3.       Tas arī nepatīkami ož, salīdzinot ar Skinoren. Smaka atgādina benzīnu. :D
  

Tā kā visi agresīvie pretpumpu līdzekļi sausina ādu, vajag arī kādu lielisku, mitrinošu krēmu. Es izvēlējos Bioderma Sebium Hydra krēmu, kas brīnišķīgi mitrina taukainu ādu. Lietoju to cauru gadu, katru dienu. Ziemā tas ir īsts brīnumlīdzeklis, taču vasarā (teikšu godīgi) tas man ir nedaudz par smagu, jo tas diezgan ilgi iesūcas ādā (~3h). Taču tā kā pašlaik lietoju diezgan agresīvus pretpumpu līdzekļus, kas manu ādu ir mazliet izsausinājuši nepārtraucu lietot Bioderma Hydra.

Vakars.


Vakarā mans rituāls ir tāds pats, vienīgā atšķirība ir tā, ka Bioderma H2O vietā lietoju Bioderma attīrošo gēlu. Tas ir īsts brīnumlīdzklis taukainas ādas īpašniecei (man jau nu noteikti)! Tas nesausina, bet maigi attīra ādu no dienā sakrātajiem netīrumiem. Kad to pirmo reizi nopirku, biju ārkārtīgi priecīga cik tas lieliski attīra ādu, jo pirms tam (sen, sen atpakaļ) lietoju Clean&Clear pretpumpu līdzekļus, kas man galīgi nepalīdzēja un āda izskatījās briesmīgi. Pudelītē ir 200 ml, kuru es iztērēju apmēram gada laikā. Tātad, der uz ļoti ilgu laiku.
Atvainojos par pudelītes briesmīgu izskatu, taču es to aktīvi lietoju, tādēļ tās izskats nav visai estētisks.

Tāda ir mana ikdienas un ikvakara sejas kopšanas rutīna. Pēc kāda laika tā mainīsies, jo vienmēr cenšos pamainīt līdzekļus pumpu apkarošanai. Ceru, ka tev patika! 

6 komentāri:

  1. Vai esi mēģinājusi Biodermas Sebium Mat mitrinošo/matējošo sejas krēmu? Šis man patīk, bet gribu izmēģināt arī Sebium Hydra, taču man ir svarīgi saglabāt nespīdīgu pieri dienas gaitā. Tātad, vai viņš ar to cīnās?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. jā, es arī lietoju sebium mat. ar manu spīdumu, tas tiek galā labi.
      sebium hydra necīnās ar sejas spīdumu, tas tikai mitrina ādu.:)

      Dzēst
  2. Jauns Tag raksts http://scentivory.wordpress.lv/2012/08/31/tag-cik-maksa-mana-seja/ :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. ūūū mans pirmais tag!!! yay! :D noteikti izpildīšu! ;)

      Dzēst
  3. Ui, Skinoren... Cik ilgi tu jau to lieto?
    Negribu biedēt, bet es arī pumpas ilgi -- šķiet, ka aptuveni divus gadus vasaras sezonā -- mēģināju apkarot ar Skinoren, bet, godīgi sakot, vairāk ļaunuma nekā labuma. Sākumā āda izskatījās labāk, bet pēc kāda laika palika vēl sliktāk, nekā bija pirms tam + dermatoloģes izrakstītais spirtotais toniks kopā ar sausinošām ziepēm un Skinoren padarīja manu ādu vienlaikus ļoti jūtīgu un pārmērīgi taukainu. Tā jūtīguma dēļ visu laiku izjutu diskomfortu.
    Nomainīju visus līdzekļus, un tagad esmu ļoti priecīga par savu izvēli :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. lietoju to jau divus mēnešus. jā, sākumā mana āda arī kļuva jūtīga un pat apsārtusi, bet pēc pāris nedēļām viss nostabilizējās. kopā ar sebium hydra āda nav ne sausa, ne jūtīga. ;)

      Dzēst