otrdiena, 2013. gada 26. februāris

Februāra favorīti

Hello!

Ehh... Žēl, ka šajā mēnesī nepietika laika blogam (ZPD klapatas, skolaskolaskola un blablabla...), jo man ir tik daudz interesantu produktu par, kuriem rakstīt atsauksmes! BET! Kāds prieks un atvieglojums, ZPD ir galā un es varēšu ar pilnu sparu atgriezties pie bloga rakstiem jau martā (ūŪū pavasarīīīs!) Taču tagad, kā jau katru mēnesi, esmu apkopojusi visus šī mēneša favorītus. Šoreiz tikai kosmētika. :D

L'oreal mega volume collagene 24H skropstu tuša - šī būs mana mīļākā tuša uz mūžu! Nopietni! Tā padara manas skropstas tik garas un kuplas kā neviena cita. Perfecto! Par spīti tam, ka otiņa ir vienkārši mega liela ar to var viegli piekļūt ar pie mazajām skropstiņām acs stūrītī. Tā nav pārāk šķidra un nav arī pārāk sausa, nebirst un turas pietiekoši ilgi (vismaz tik cik man vajag ~8h). 
Tonymoly petite bunny gloss bar (09 - neon pink) - iepriekš jau izveidoju apskatu par šo produktu - šeit. Dažos vārdos -  garšīgi smaržo pēc konfektēm, piedod lūpām dabisku rozīgu nokrāsu, nedaudz mitrina lūpas un vispiemīlīgākais iepakojums ever!
Tonymoly cat chu wink lūpu krāsa (04 - coral pop) - arī par šo produktu biju uzrakstījusi atsauksmi iepriekš - šeit. Īsumā - piemīlīgs iepakojums, forša krāsa, noturība pieklibo, nemitrina lūpas un neder ziemai. 
Maybelline fit me pūderis - šo pūderi iegādājos jau sen, bet kaut kā nebiju to īsti iecienījusi. Taču šomēness man kaut kā nepatika efekts, ko radīja essences caurspīdīgais matējošais pūderis, tādēļ nolēmu atgriezties pie fit me pūdera. Tas ir viegls, nav tās ''šausmīgi nopūderētās sejas efekts'', kad to uzklāj. :D Ērts un kompakts iepakojums, viegli paņemt līdzi, ja ir vajadzība.

Viss.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru