sestdiena, 2013. gada 6. aprīlis

Rimmel Fruity nagu lakas

Hello!

Tā kā drīz (cerams) būtu jāpienāk pavasarim, es biju jautru un spilgtu nagu laku meklējumos un pamanīju, ka Rimmel piedāvā interesantu toņu nagu lakas. Ne mirkli nešauboties, es izvēlējos divus pavasarīgus tonīšus. Te nu arī atsauksme par nagu laku kvalitāti:

Ērta, ne pārāk plata un arī ne pārāk šaura otiņa. Klājas vienmērīgi un, lai arī es parasti krāsoju nagu laku divās kārtās, šīs lakas ir pietiekoši biezas un man pietiek tikai ar vienu kārtu.

Mans mīļākais tonītis no šiem abiem ir 025 - strawberry fizz. Ļoti maiga, meitenīga krāsa Ļoti patīk, ka šīm nagu lakām piemīt tāds kā glossy finišs, kas turas vismaz nedēļu. Runājot par noturību - lieliska! Nagu laka noturējās nedēļu un domāju, ka tā būtu turējusies vēl ilgāk, bet es vienkārši nolēmu nomainīt krāsu.

Augšējā attēlā var apskatīt to pašu strawberry fizz tonīti, bet otrajā attēlā ir 053 - apricot punch. Starp citu, šīm nagu lakām piemīt attiecīgā augļa smarža. Tiešām! Strawberry fizz pēc nožūšanas tiešām smaržo pēc zemenēm, bet otrā nagu laka smaržo pēc persikiem. Pietam smarža nav traucējoša, tā nav pārāk spēcīga, pat ļoti patīkama, taču tā izzūd apmēram pēc dienas. :)


6 komentāri:

  1. perfekti toņi pavasarim! :) vai šīs lakas jau var nopirkt kkur?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. jā, Drogās tagad ir atlaide. maksā 1,35, laikam :)

      Dzēst
  2. mm, rozā tik glīta! :]

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. mhm, man šī pašlaik ir vismīļākā nagu laka. ^^

      Dzēst
  3. Hmm, iekārdināja mani tavs raksts. :) Noteikti palūkošu toņus! Strawberry fizz izskatās tik sulīgs!

    AtbildētDzēst
  4. persiku tonis dievīgs <3 noteikti tādu gribu!! :) pēdējā laikā patīk tie maigie pavasara tonīši...

    AtbildētDzēst