sestdiena, 2013. gada 6. jūlijs

Tukšinieki #2

Hei!
Ir pagājis nedaudz vairāk par mēnesi un es esmu gatava atrādīt savus otros tukšiniekus. Uh nemaz nezināju, ka tas ir tik interesanti - krāt savus beauty atkritumus. Pilnīgi rodas tāds kā azarts, izlietot vairāk nekā nopirkt. Haha! :D Taču man tas viss process iet ļoti, ļoti lēni, tāpēc tik mazs produktu.
1. Salicilskābe - labs palīgs tiem, kas baidās no baktērijām :D dezinfekcēju visu pēc kārtas! Taču, ja nopietni runājam, tad dažkārt izmantoju kādai sapīgas pumpas "žāvēšanai". Visai sejai es to nevaru izmantot, jo man no salicilskābes ir alerģija, bet uz konkrēta izsituma der perfekti.
2. Listerine mutes skalojamais līdzeklis - esmu vienīgā, kas to izmanto ģimenē, parējie izvēlas kaut ko maigāku.
3. The Body Shop dušas sūklītis - šis te jau galīgi nolietots, nesen nopirku svaigu, izskatās daudz pieklājīgāk nekā šis sapļurgātais.
4. Tonymoly Intense Care Dual Effect Sleeping pack - naktskrēma testerītis. Ļoti patika! Sanāca izmantot to trīs reizes, bet no šīm trim reizēm pamaniju milzīgo atšķirību - āda izksatījās daudz veselīgāka un vairs nav sausa, kā arī reāli izlīdzināja sejas toni - izbalināja tumšās rētiņas, kas bija palikušas no pumpām. Labrāt iegādātos pilno produktu!
5. Beauty for you blotting sheets (kā tos īsti sauc latviski? :D) - man ir veseli krājumi šo blotting sheets no korejiešu kosmētikas pasūtījumiem. Patīk!
6. Garnier Goodbye Damage Intstant Ultra Care balzāms matiem - bija rakstīts, ka tas strādā kā intensīvās iedarbības maska. Nuuuu tā nu galīgi nav! Šo es izmantoju kā kondicionieri, taču atkārtoti to nepirkšu, jo var atrast daudz labāku masku un kondicionieri par tādu cenu.
7.Oriflame Tender Cary Cherry lūpu balzāms - nepatika. Ļoti nepatīkama un uzmācīga sintētiska ķiršu smarža, mitrinošs efekts ir tikai uz īsu mirkli, pēc tam lūpas atkal paliek sausas. Metu ārā, jo vairs nelietoju un gan jau, ka arī derīguma termiņš tam ir beidzies.
8. Lady Caramel depilācijas krēms - patīk, pirkšu vēl! Daudz lētāks un efektīvāks nekā Veet!
9. L'oreal acu kosmētikas noņēmējs - nepatika, jo ļoti slikti noņēma lainerus un acis vajadzēja šausmīgi berzt. Nesen izmēģināju divfāžu acu kosmētikas noņēmēju un tas man patīk vairāk.
10. Bioderma Sebium Hydra mitrinošais krēms - patika un biju pirkusi to ātkārtoti daudzas reizes, taču tagad atklāju daudz labākus un manai ādai piemērotākus krēmus, tā kā šo, laikam, vairs atkārtoti nepirkšu.
11. Essence Studio Nails nagu eļļa - bija ok, nekādu īpaši lielo efektu nedeva. Lietoju lietošanas pēc.
12. Maybelline nagu laka (26)  - jau mana otrā izlietotā pudelīte, jo tas ir mans mīļākais Maybelline nagu lakas tonītis. Pirkšu vēl, jo esmu atkārīga no šīs nagu lakas! :D Šeit.
13. Essence Express Dry Drops - patika, taču pēdējā laikā iztieku arī bez šiem.

3 komentāri:

  1. Blotting sheets tulkojumā nozīmē absorbējošie papīrīši sejai. :)

    Diezgan daudz tukšinieki!

    AtbildētDzēst
  2. Es baigi salasījos no tevis, par to Caramel depilācijas krēmu, Maxītī slaistos, un skatos, o, tas Caramel..ņemu.
    Atbraucu mājās, nolieku. Nākamajā, vai aiznākamajā dienā taisos mēģināt... un izrādās, tas ir krēms pēc depilācijas.Nu neko.Fail :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. es perku tieši depilācijas krēmu Multilukss veikalos. ;) vispār tur ir ļoti liela depilācijas krēmu izvēle un galvenais, ka visi strādā vienādi, bet cena viņiem dažāda. :D

      Dzēst