piektdiena, 2013. gada 1. novembris

I love fall TAG!

Hello!
Šo TAG es vēlējos izpildīt jau pagājušogad, bet rudens beidzās, pienāca ziema un man nācās gaidīt līdz nākamajam gadam. :D Tā vai tā man bija jāizpilda šis TAG, jo rudens ir mans otrs mīļākais gadalaiks pēc vasaras.
This TAG I wanted to do last year, but came winter and I had to wait next year to do this TAG. :D Anyway I still had to make this TAG, because fall is my favorite season after summer. :)

Mīļākais rudens lūpu produkts
Favorite fall lip product
Catrice Matchpoint kolekcijas lūpu balzāma zīmulis. Īsts, perfekts rudens, ogu tonis + vēl mitrinošs un glossy. Krāsa ir ļoti pigmentēta, bet lietojot to vienā kārtā, tas der arī ikdienai.
Catrice Matchpoint collection lip balm crayon. Perfect fall, berry tone + very moisturizing and glossy. It's very pigmented, but if you use it in one layer and sheer it out a little bit you can use it on daily bases too.

Mīļākā rudens nagu laka
Favorite fall nail polish
Atkal Catrice produkts, šoreiz no limitētās Hollywood 40s kolekcijas. Šoruden šī ir mana vislietotākā nagu laka. Dievinu šo toni!
Another Catrice products, this time from Hollywood 40s limited collection. This fall it has been my most worn nail polish. I love this color!

Mīļākais rudens dzēriens
Favorite fall drink
Tēja, tēja, tēja! Visāda veida tēja - melna, zaļa, sarkana, roza... :D
Tea, tea, tea! Any kind of tea - black, green, red, pink... :D

Mīļākā rudens svece
Favorite fall candle
Es nēesmu sveču fane. Ne parasto, ne arī aromātisko. Ļoti reti, kad dedzinu sveces. :)
I'm not a fan of candles. Neither ordinary candles, nor scented ones. I rarely burn them.

Mīļākais rudens aksesuārs
Favorite fall accessorize
Šalles! Aha, cik "oriģināli"! :D
Scarfs, so "original"! :D

Mīļākā rudens filma/seriāls/raidījums
Favorite fall movie/TV series/TV show
 Seriālus es neskatos, bet uz kino sanāk reti iet, tāpēc es skatos raidījumus. Esmu liela ANTM fane jau no seniem, seniem, seniem laikiem :D, tāpēc arī šo sezonu nevarēju palaist garām, kur pirmo reizi ir gan puiši, gan arī meitenes. Yay!
Otrs ir korejiešu raidījums WIN: Who is next? Ir divas grupas - A un B, bet tikai vienai būs ļauts debitēt kā dziedātājiem un to noteica ar balsošanu internetā. Raidījums beidzās pagājušo piektdien, bet es to skatījos visu rudeni un tas bija baaaiiiigi foršs. Man bija tāds prieks, ka uzvarēja tā grupa par kuru fanoju es! :D
I don't watch any TV series and I don't go to cinema too often, so that's why I watch a lot of TV shows. I'm big fan of ANTM, which I have been watching for a really loooong time. I have seen all cycles, so I couldn't skip this one, which for the first time is boys and girls cycle! Yay!
Second one is Korean TV show WIN: Who is next? There are two groups - A and B, but just one of them are allowed to debut. The show ended last Friday, but it was aaaaaawesome! I was so happy that the team that I liked won the show! 

Mīļākais rudens gardums
Favorite autumn snack
Man nav nekāda konkrēta rudens garduma, beeet man ļoti patīk pagatavot vai nopirkt visādas garšīgas kūciņas/bulciņas/tortītes un vienkārši jauki pasēdēt, padzert tēju ar sev mīļiem cilvēkiem, parunāt, paklačoties (laikam, mīļākā meiteņu nodarbe haha :D)...
I don't have any favorite fall snack, buuut I really like to bake or just buy delicious cupcakes, macaroons and stuff and just make tea party with nice people, talk and gossip a little bit... :D

Mīļākā dziesma
Favorite song

 Man daudz kas ir topā pašlaik - Hurts, dažādas korejiešu un japāņu dziesmas u.c. Tas bija grūti, bet es tomēr izvēlējos šo dziesmu. Tā ir tik lipīga! Āāa un man ļoti patīk šīs dziesmas vārdi un klips, manuprāt, atbilst par ļoti daudzām meitenēm :D (ja tev neparādās tulkojums angļu valodā, uzspied watch on youtube un tad uc CC).
I have a lot of favorite songs right now, so it was a hard decision, but I chose this song, because it's so catchy!! Oooh and I really like lyrics and video of this song(if you can't see English translation, click on watch on youtube and then on CC).

Mīļākā vieta pilsētā
Favorite place in town
Mmm... Parki! Tie kļust tik nenormāli skaisti rudens laikā. Man ļoti patīk pastaigāties.
Parks! They become so beautiful in fall! I really like to got for walk.

Kas visvairāk patīk rudenī?
Favorite thing about fall?
Tā visa rudens atmosfēra! Nespēju to izskaidrot, bet tajā ir kaut kas maģisks un noslēpumains. 
Atmosphere of fall! I can't describe it, but there something magical and mysterious about it. 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru