sestdiena, 2014. gada 20. septembris

Viena klikšķa attālumā

Sveiki!
Žel, ka man nesanāca uzrakstīt nevienu rakstu manā blogā šomēness, taču attaisnojams tam ir mans nabaga dators.
Divus gadus atpakaļ man nopirka pavisam jaunu portatīvo datoru, taču pāris nedēļas atpakaļ mani sagaidīja kāds pārsteigums. Ieslēdzot datoru, tas šausmīgi lēni vilkās, nereaģēja uz komandām un visu laiku kārās. Es pat nevarju izslēgt viņu. Nolēmām, ka  ir jāaizness dators uz remontu, jo pati, laikam šoreiz nevarēšu tikt galā (parasti tieku ar visām problēmām uzprasot gūglei, kas tad ir par lietu :D). Domāju, ka pie vainas būs kāds ložņājošs vīruss, taču problēma izrādījās daudz nopietnāka. Izrādās, ka mans dators pārkarsa un man nodega daļa no cietā diska.

Šis moments lika man tik ļoti aizdomāties, cik patiesībā mēs esam atkarīgi no tehnikas mūsdienās. Tāda neliela kastīte glabā visu mūsu dzīvi - bildes, svarīgus dokumentus, mūziku... Un to visu var vienā mirklī pazaudēt! Labi, ka pavisam nesen, pirms šī notikuma, es iegādājos ārējo disku, kur pārlādēju visas svarīgās lietas, tādēļ visa informācija ir saglabājusies. Tā kā datoram nodega tikai daļa cietā diska, tad arī daļa dokumentu uz datora ir saglabājusies. No tā, ko es pazaudēju, vienīgais par ko ir žēl, ir bildes no kāda bloga raksta pie kā es diezgan ilgi strādāju, dažas programmas un iespējams vēl kaut kas, ko nēesmu pamanījusi. Vispār visa šī padarīšana ir tik ļoti nervus kutinoša! :D

Tad nu morāle ir tāda, izmantojiet dzesējošos paliknīšus portatīvajiem datoriem un obligāti kopējot visus svarīgos dokumentus un bildes!! Tas viss šķiet tik vienkārši, bet līdz brīdim, kad notiek šāda situācija, mēs nekad neaizdomājamies, cik gan daudz mēs uzticamies neparedzamajai tehnikai! ;)

Tādi bija mani piedzīvojumi septembrī... :/ Kā iet tev?

4 komentāri:

  1. Njā.. paldies, ka atgādināji. Mans dators arī pēdējā laikā sācis pārkarst, vajadzēs salikt failus kur citur..
    Lai cik ļoti arī tehnika atvieglotu mūsu dzīvi, tai tomēr ir savi mīnusi :/

    AtbildētDzēst
  2. Tiešām, paldies par atgādinājumu! Es nevaru saņemties un nopirkt ārējo cieto disku. Man viss, kas ir, tas ir sabāzts pa dažādiem flešiem. :) Būs jāpadomā laikam nopietnāk par datu uzglabāšanu. :)

    AtbildētDzēst
  3. Mana pieredze diemžēl ir tāda,, ka nokārās ārējais cietais ar visu saglabāto info tajā. Lai izvilktu failus ārā, vajadzētu maksāt daudz naudiņas, tādēļ no šī varianta diemžēl atteicos :( Tā kā pilnīgi jebkura tehnika mūs var pievilt :(

    AtbildētDzēst
  4. vēl laba lieta ir mākoņserviss. man tur glabājas bildes un svarīgākās lietas.

    AtbildētDzēst