ceturtdiena, 2012. gada 6. septembris

Adorebox septembra kastīte

Labrīt, labdien, labvakar! ;D


Aša atsauksmīte par jauno adorebox. Šo kastīti gaidīju ar lielu, lielu nepacietību, un biju ākārtīgi priecīga, kad to saņēmu. Taču esmu ļoti, ļoti, ļoooooooti sarugtināta. Produkti, kas tika man atsūtīti ir absolūts pretstats tam, ko es aizpildīju anketā. Kam tā anketa vispār vajadzīga, tad? 



Saņēmu melnu, briesmīgu nagu laku no Calvin Klein. Melnas nagu lakas mani īpaši nepiesaista, tas galīgi nav mans stils un galīgi nav tas, ko aizpildīju adorebox.lv anketā. Vēl esmu saņēmusi caurspīdīgu, ar spīdumiņiem Sally Hansen lūpu spīdumu. Te nu, laikam, tā ir mana vaina, jo man vienkārši nepatīk caurspīdīgi lūpuspīdumi. Taču tas ir ļoti patīkams, kad to uzliek uz lūpām. Sākumā mazliet lipīgs, bet kad tas iesūcas, tad viss ir ok. Kastītē vēl bija gaiši violetā krāsā Bourjois laineris. Nesaprotu, kāpēc man tika ielikts violets, jo anketā biju aizpildījusi pavisam ko citu, tad jau varēja ielikt klasiski - melnu. Taču, tas ir viens no produktiem, kas tomēr mani nedaudz iepriecināja. Vēl ir jauka dušas želejiņa no L'Oaccitane, smarža priekš manis parāk stipra  + vēl daži paraudziņi no L'Oaccitane. Kā arī pats pēdējais - tumši zila kosmētikas somiņa. Par to esmu visvairāk sarugtināta, jo redzēju, ka citām meitenēm ir lilligas krāsas somiņa, bet man šī... Taču man tik un tā vajadzēja jaunu kosmētikas somiņu, šī arī noderēs. ;D


Ļoti žēl, ka sanāca tā, bet adorebox mani galīgi neiepriecināja, bet visiem jau nevar izpatikt. :/ Tāpēc nedomāju, ka nākotnē pasūtīšu kādu kastīti no adorebox. Vienu klientu, adorebox, esat zaudējuši. Žēl.

11 comments:

  1. Vai tev nav aizmirsuši kaut ko vēl ielikt? redzu tikai piecus produktus + paraudziņi . mums ar skaistumdienasgrāmatu bija pa sešiem + paraudziņi.
    Ja tā, tad raksti klientu servisam

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. jā, es arī to ievēroju. man šķiet, jums ielika vēl pa vienam produktam, jo iepriekš jau pasūtījāt kastīti. ;)

      Dzēst
    2. nē, tā drīzāk kāda klūda. Tomēr uzraksti un uzjautā , man pašai interesē. :)

      Dzēst
    3. Pajautāju. Adorebox atbildēja:

      Sveiki! AdoreBox saturs kastītēs ir dažāds. To balstam uz aizpildīto anketu un pasūtījuma laiku.

      Tātad, tas kā paveiksies. ;)

      Dzēst
  2. Sveika! Mums ļoti žēl, ka kastīte negāja pie sirds. Mēs cenšamies cik varam, lai viss atbilstu vēlmēm, taču reizēm viss nav iespējams.
    Ar cieņu,
    AdoreBox Latvia.

    AtbildētDzēst
  3. Jā, man arī bija tikai 5 produkti, nevis 6 kā Naktsmeitai vai Skaistumadienasgrāmatai. Par produktu krāsu u.tml. īpaši nestrīdos, jo grūti jau tā 'notrāpīt', kas katram vairāk ietu pie sirds, bet mani arī sāpina fakts, ka dažās kastītēs ir 6 produkti, bet dažās tikai 5.

    Skaya

    AtbildētDzēst
  4. Žēl, ka Tev paciņa neiepatikās. Man piemēram, patika, bet tas varbūt tāpēc, ka man toņi ideāli piemeklējušies.:)
    Raksts šeit - http://zandalife.blogspot.com/2012/09/jaunums-adorebox-septembris.html

    AtbildētDzēst
  5. Arī manā kastītē par vienu produktu mazāk... nav godīgi :( Kāpēc tā?

    Anna

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. jā, man arī šķiet, ka tas nav forši, jo mēs taču maksājām vienu un to pašu naudas summu. :/

      Dzēst
  6. Neesi vienīgā, kas vīlusies sastāvā. Man tikusi tāda paša toņa laineris, kuru nez vai kādreiz izmantošu. CK nagu laka klājas briesmīgi un krāsa ir brūni sarkana.
    Lūpu spīdums, paraudziņu un dušas eļļiņa, manuprāt ir ok, bet tā arī neizprotu, ko manā kastītē darīja šalle?! Arī manas anketas atbildes netika ņemtas vērā. Diemžēl...

    Miss?

    AtbildētDzēst
  7. Man arī bija violeta kosmētikas somiņa, bet viņa izskatās briesmīgi dzīvē, vismaz manējā. Un man arī bija tikai 5 produkti. Uzskatu, ka viņi liek 6 tiem, kas varētu rakstīti rakstus un gan jau nezināja, ka tu arī blogo. Piekrītu, ka negodīgi, jo mēs samaksājam tik pat daudz.
    Vēl viens klients mazāk.


    Anete

    AtbildētDzēst