sestdiena, 2012. gada 13. oktobris

Jaunākie pirkumi "Drogās"

Čau!

Un atkal es iegriezos savā "mīļākajā" veikalā tikai pēc nepieciešamā, bet iznāca kaut kā tā...



Vienīgais, produkts, ko varu lietot no Garnier ir roku krēms. Šis ir mans absolūtais favorīts ziemā. Ātri iesūcas, lieliski mitrina (es pat teiktu, ka tas tiešām uzlabo sausas roku ādas stāvokli 7 dienās) un man ļoti patīk šī konkrētā krēma smarža (man šķiet, ka ir vēl divi veidi, bet tie bija galīgi garām). ŠĪ sviests - mmmm! Esmu izmēģinājus krēma otro variantu - medu, kas man galīgi nepatika, jo krēms bija lipīgs un ilgi iesūcās ādā.
Šīs Deep cleansing nose pore stripes es vēl nēesmu izmēģinājusi, bet šovakar mans deguns tiks mocīts. Ja šis produkts būs atsauksmes vērts, tad vēlāk to publicēšu.


 Nopirku arī divas Essence Stay all day acu ēnas. Zilās (07 - jim-me blue). Patīk! Abas krāsas nav tik pigmentētas kā to var redzēt trauciņa, bet mani tik un tā apmierina galējais rezultāts uz plakstiņiem. Rozā (09 - for fairies) acu ēnas uz plakstiņiem izskatās ļoti jauki, jo krāsu gandrīz nevar redzēt, bet tās jauki izgaismo plakstiņu. 


Vēl viens Essence produkts - lūpu krāsa (53 - all about cupcake), ļoti jauka, maiga, līdzīga manam dabiskajam lūpu tonim. Essence lūpukrāsas forši mitrina lūpas un tā smarža... Mmm! Super!

5 komentāri:

  1. Man ir tieši tāds pats Garnier krēms, tikai ķermenim domātais :) Turos pie tā jau ilgu laiku, ļoti labs. Mainīt pret citu nevēlos.

    AtbildētDzēst
  2. Kā ir ar tām nose stripes? mani jau sen ir nobesījuši melnie punktiņi un prasot aptiekā, mani neviens nesaprata;D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. pamēģināju. ja godīgi, tad nekādu atšķirību nepamanīju. :/ sanāca tikai sarkans, nomocīts deguns, jo tās strīpiņas bija diezgan sāpīgi noņemt. :D

      Dzēst