pirmdiena, 2013. gada 10. jūnijs

Mirkļi no manas dzīves

Hey!
Pavisam neliels rakstiņš par dažiem mirkļiem no manas dzīves. Manuprāt, ir interesanti ieskatīties citu cilvēku ikdienas dzīvē un paskatīties, kas viņus iepriecina/apbēdina utt. Ja jums patīk tāda veida raksti, es varētu veidot tos arī turpmāk. Ā man vēl bija ideja par OOTD, varbūt?

Mani mīļākie ziedi. Dievinu laiku, kad tie plaukst. Liekas, ka tad viss gaiss smaržo pēc ceriņiem. Nezinu, kas tieši mani apbur ceriņos. Man šķiet, ka tie man asociējas ar kaut ko romantisku, apburošu... Atceros, ka bērnībā tie man atgādināja laumiņas. ^^
Mmm... Nevaru sapriecāties par šīm kosmētiskajām somiņām. Nopirku TIGER veikalā, visas trīs kopā par 2ls. Tīīīīk izdevīgi! :D Nu labi tās nav lieliskas kvalitātes kosmētikas somiņas, bet par tādu cenu grēks nenopirkt, pietam tām ir tik foršs dizains.
Vēl viens pirkums no TIGER veikala. Šoreiz draudzenei vārda dienā. Tas ir kaktuss - rotaslietu turētājs. Papildināju to ar daudz krāsainām rokassprādzēm, auskariem, un dāvana gatava! :D
Meh... Mans mazais (kur nu - jau lielais :D) Leo. Tādu cacu tēlo!
Like a boss sauļojoties.
Uztaisīju tādu kā vainadziņu - bizīti uz savu dzimšanas dienu. Brīnos kā man tas sanāca, jo parasti man NEKAS nesanāk, ja iet runa par bizītēm, copēm utt. Taču redz kā! Var visu, vajag tikai gribēt!
Skats šovakar ārā pa logu! Skaisti! 
Bilde, ko gribēju ielikt visām meitenēm kā atgādinājumu, ka arī Bārbijas nav perfektas! ^^

10 comments:

  1. dubultā varavīksne tiešām šodien bija skaista un spilgta :)

    AtbildētDzēst
  2. Kaķis ir ļooti skaists un cēls! :)
    Atbalstu ideju par OOTD :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. nezinu, kas un kā man sanāks, bet būs jāpamēģina tas OOTD.

      Dzēst
  3. Kaķi ir mana vājība ))
    Un prieks, ka tev patīk TIGER lietiņas ;)

    AtbildētDzēst
  4. Riktīgs lūsis Tev :)
    Tiger somiņas tiešām foršas, nebiju tādas tur redzējusi.. Man vispār patīk Tiger veikals, visādus lētus, foršus štruntiņus var atrast :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. mhm, tur ir tik daudz interesantu, oriģinālu, neredzēt lietu... ;D

      Dzēst
  5. Laurai taisnība, riktīgs lūsis!:)

    tiger pērku pērlītes un visādus nieciņus rokdarbiem. bet rotu turētāju kaklarotām pašlaik meklēju ebay, aprocītes jau saliku stikla šķīvītī:) tagad tikai vajag kaut ko matu lentām un stīpiņām.

    tā vispār var pirkt un pirkt;D

    AtbildētDzēst
  6. Interesanti skatīties šādas bildes. :)
    Man ļoti patīk Tiger veikals, tiešām tiiik foršas lietiņas var atrast! ^.^

    AtbildētDzēst