ceturtdiena, 2014. gada 24. jūlijs

Grieķija - Lutraki un Atēnas.

Heihei!


Pāris dienas atpakaļ atlidoju no ceļojuma uz Grieķiju un nolēmu padalīties ar jums savos iespaidos un pirkumos, ko iegādājos Atēnās un tax free zonā.

Viesnīca
Mēs dzīvojām viesnīcā „Poseidon resort”, kas ir milzīgas platības atpūtas vieta ar dažāda vieda bungalo, villām un parastām viesnīcas istabiņām. Viesnīca atradās līča krastā un bija pieejami visādas ūdens atrakcijas, snorkelēšana utt. Pludmalē bez čībiņām nav iespējams pārvietoties, jo smilšu vietā, te bija akmentiņi. Ūdens bija ļoooti skaidrs, dzidrs un silts, vienīgā problēma, kas īsti nebija problēma man (tā kā es neprotu peldēt un parasti es vienkārši plunčājos :D), dziļākajās vietās akmeņi ir nosēti ar jūras ežiem, kas, protams, dzeļ, ja tiem traucē to mierīgo ikdienas zvilnēšanu. Visapkārt bija ārkārtīgi daudz skaistu, fotografēšanas vērtu skatu un saulrieti... Ak šie saulrieti!!! :D

Lutraki pilsēta
Lutraki ir pilsēta, kas atradās pusstundas gājienā no mūsu viesnīcas. Grieķija ir visai kalnaina, tāpēc var teikt visur, kur mēs gājām, bija jāiet kalnā vai no tā, kas ir lielisks treniņš kājām! ;) Teikšu godīgi (tas ir tikai mans viedoklis un es nemēģinu nevienu aizskart), salīdzinot ar citām tūristu pilsētām, kurās esmu bijusi, Lutraki izskatījās galīgi „nesagatavota”, visas māju sienas bija apzīmētas ar grafiti, pilsēta izskatījās nesakopta un noplukusi. Nebija arī īsti vietu, kur iepirkties, taču viena lieta, kas mani patīkami pārsteidza ir milzīgais aptieku daudzums gan Lutraki, gan Atēnās! Aptiekas ir uz katra stūra (principā, cik es sapratu, tad Grieķija ir aptieku dzimtene) un katrā no tām ir milzīga dažādu firmu ādas kopšanas līdzekļu izvēle (ahh, gluži kā paradīze :D) – Vichy (ļooooti daudz Vichy), La Roche Posay, Avene, Korres u.c., Biodermu dīvainā kārtā gan nemanīju. Uz katra stūra bija ne tikai aptiekas, bet arī augļu un dārzeņu veikaliņi/tirdziņi. Visi augļi bija svaigi, garšīgi, smaržīgi un smieklīgi lēti!!! Veikaliņš, ko mēs apmeklējām katru reizi, kad devāmies uz Lutraki bija Yogo, kas ir grieķu jogurta saldējums, principā tieši tas pats, kas pie mums Yoyo, tikai Yogo ir lielāka piedevu izvēle! ^^

Atēnas
Pirms sāku rakstīt savus iespaidus par Atēnām, vēlos atgādināt, ka tie ir tikai mani iespaidi un es nevēlos nevienu aizskart! ;) Esmu bijusi visās lielākajās Eiropas pilsētās – Londona, Parīze, Barselona, Roma u.c. un es gaidīju kaut ko grandiozu no Atēnām, tā kā tās ir gluži vai pamats visai mūsu Eiropai, tā ir kultūra, vēsture tā ir viss! Taču, kā jau minēju iepriekš par Lutraki, arī Atēnās visas celtņu sienas ir apzīmētas ar grafiti (un es runāju par tiem nesmukajiem grafiti, nevis mākslas darbiem), ieliņas ir šauras, tumšas, māju logi ir netīri, putekļaini. Gar ielu augošie apelsīni netiek novākti, tādēļ tie pūst un smird. Mēs apmeklējām Zeva pili un Akropoli, kas izskatījās grandiozi un iedomājoties vien, ka tas iepriekš bija atradies zem zemes un cilvēki to visu biju atrakuši un salikuši kā puzli, liek elpai aizrauties.. Netālu no Atēnām mēs bijām arī Epidaurā, ko uzcēla ārstu ārsts Asklēpijs. Epidaurs is viens no pasaules brīnumiem un ir slavens ar savu apbrīnojumu akustiku, kur 45 metru augstumā varēja dzirdēt kā pašā apakšā aizdedzina sērkociņu (protams, lasot šo, īsti nevar saprast un varbūt tas liekas neinteresanti, bet tas ir jāredz savām acīm un jādzird savām ausīm). Mēs bijām arī Asklēpija muzejā, kur varēja apskatīt pašus pirmos medicīnas instrumentus (un es vēlreiz varēju pateikties par to, ka dzīvoju mūsdienās un medicīna ir pietiekoši attīstījusies).

Pirkumi
Pirmais, ko iegādājos jau mūsu lidostas tax free zonā, bija Victoria’s Secret kosmētikas somiņu komplekts. Ahh... kāpēc Victoria’s Secret veikals nav pieejams pie mums ārpus tax free zonas? Es labprāt būtu nopirkusi arī kādas smaržas, vai losjonu, taču man nebija laika, jo viss šajā veikalā tik patīkami smaržoja, ka es tur būtu pavadījusi veselu mūžību. Vēlāk vienā no Lutraki aptiekām iegādājos slaveno La Roche Posay Effaclar Duo krēmu un Vichy Normaderm skrubi. Atēnās Hondos centrā nopirku dažus no Essence un Maybelline labumiem. Sephora veikalā iegādājos Benefit Pirmping with stars komplektiņu, lai beidzot saprastu vai Benefit tiešām ir to cenu vērts. Accessories veikalā, kur tāpat kā pie mums tagad ir 50% atlaide, nopirku pludmales čībiņas un spogulīti. Komentāros rakstiet, varbūt par kādiem beauty produktiem vēlāties atsauksmes vispirms?

Visā visumā ceļojums man patika, es lieliski atpūtos, taču sapratu, ka Grieķija nav priekš manis un vēlreiz šajā valstī atgriezties es nevēlos! ;)
P.S. Ja tev iepatikās šis raksts, tad iečeko manus piedzīvojumus Spānijā - šeit!

5 komentāri:

  1. Skati dievīgi, Griekija man vispār liekas ļoti fotogēniska valsts:)

    es gribētu atsauksmi par benefit komplektu, pati arī domāju kaut kad pasūtīt.

    AtbildētDzēst
  2. Eh, kā man patīk šie ceļojumu apskati. :) Vienīgi es vēlētos, lai bildes būtu labāk apskatāmas, savādāk sēdēju samiegusies tuvu pie ekrāna lai izbaudītu Grieķijas krāšņumu bildēs.

    http://happinessvictim.blogspot.com
    x

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. bildes var palielināt, uzklikšķinot uz tām! ;)

      Dzēst
  3. Grieķija ir ļoti skaista zeme. Ne tikai ir tā vēsture ir ļoti bagāta (senatne, demokrātija vēsture), bet arī skaista daba, ļoti daudz salu un skaistas pludmales. Nesen es braucu lidojumi uz Kosu, tur tiešām patika.

    AtbildētDzēst