trešdiena, 2012. gada 19. decembris

Winterlicious TAG

Hei!


Arī es izdomāju piedalīties šajā tag. Ziema nav mans mīļākais gadalaiks (sniegs, aukstums, sals, drūmais laiks, mūžīgā nakts - fuifuifuifui!) Taču man patīk Ziemassvētki un Zemassvētku gaidīšanas sajūtas. Vīī! Ķeramies pie raksta:

1. Mīļākā nagu laka...


Es, protams, tikai vienu nagu laku nevarēju izvēlēties, taču te ir dažas, kuras pēdējā laikā lietoju diezgan bieži.  Ziemā man patīk nēsāt tādus tumši sarkanīgus toņus, tāpēc abas Essence nagu lakas ir perfektas. Ja vajag uzzināt kādu krāsiņas nummuru, droši jautā komentāros! ;)

2. Mīļākais lūpu produkts...


Visādi lūpu balzāmi! Lietoju tos nepārtraukti. Viens man ir somiņā, viens kabatā, 101 mājās... Bildē var redzēt Dzintars, The Body Shop un Oriflame lūpu balzāmus.

3. Visvilktākais ziemas apģērbs...


Hmm... Laikam, visādi džemperi - gari, īsi, plati, šauri, smieklīgi, pūkaini utt. Šodien, piemēram, mugurā man bija šis džemperis, kas ir redzams attēlā (bildē nēesmu es). :)

4. Visvilktākais ziemas aksesuārs...

Protams, ka šalles. Dažādas šalles.

5. Mīļākais ziemas aromāts...


Egļu, piparkūku, mandarīnu smarža... Runājot par mandarīniem, ziemā man patīk lietot šis smaržas, kas smaržo pillllnīgi kā mandarīni. Esmu dzīvs, staigājošs mandarīns. :)

6. Mīļākais ziemas dzēriens...


Hmm... Parasti es dzeru tikai ūdeni. Man negaršo ne sulas, ne visādi gāzētie dzērieni, taču tumšos ziemas vakaros dažreiz dzeru tēju. Visvairāk man garšo vienkārša melnā tēja ar citronu vai kumelīšu tēja. Ņammm!

7. Mīļākā Ziemassvētku filma...


Surprise, surprise!! 

8. Mīļākā Ziemassvētku dziesma...


Klasika. :)

9. Mīļākais svētku ēdiens...


Mandarīni un apelsīni.

10. Mīļākā Ziemassvētku dekorācija...


Ziemassvētku gaismiņas jeb vienkārši viss špīdīgais!!! 

11. Kas ir tavā Ziemassvētku vēlmju saraksta virsotnē?


Gucci Flora pink smaržas.

12. Kā tu plāno pavadīt svētkus?

Kopā ar ģimeni.:)

MERRY CHRISTMAS!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru