piektdiena, 2013. gada 22. marts

Nesenie pirkumi + atsauksmes

Konichiwa!

Hahah, īsti nezinu, kāpēc man šodien gribējās ar jums sveicināties japāniski... ^^ ''Japānisks'' noskaņojums, laikam? :D Anyway, atpakaļ pie tēmas - man ir sakrājušies dāaaudz nesen pirktie produkti par kuriem nēesmu rakstījusi nekādas atsauksmes, tāpēc nolēmu izveidot šo rakstu. Yay!


Superdrug ķermeņa sviests ar granātabola un dzērveņu smaržu. Mmm... Es dievinu kā smaržo granātābols, tāpēc arī iegādājos šo sviestu. Smaržo garšīgi, ātri iesūcas, kā arī mitrina ādu.
Mans absolūti mīļākais roku krēms ever - Garnier Intensive 7 days SOS Repair hand cream!!!!!!! Laikam, jau iepriekš rakstīju par šo krēmu, cik ļoti man viņš patīk. Šī ir, laikam, mana 4 tūbiņa. Pirms šī krēma izlietoju vienu Neutrogena roku krēmu, kas man īsti nepatika, jo pat par spīti tam, ka krēms bija domāts sausām rokām, manai jūtīgajai roku ādai tas galīgi nepalīdzēja, tādēļ atgriezos pie sava mīluļa. :)
Vēl viens Garnier produkts - Ultra Doux Heritage Provance kondicionieris. Izlasīju labu atsauksmi vienā no blogiem, un tā kā man bija vajadzīgs jauns kondicionieris nolēmu iegādāties šo. Teikšu tā - nekass īpašs. Forši smaržo, bet neko īpašu pēc produkta lietošanas nemanīju. Taču par Ls 1.50, manuprāt, labs kondicionieris. ;)
Iwostin attīrošais gēls taukainai, jūtīgai ādai. Iegādājos to pēc paraudziņa izlietošanas, jo man ļoti patika efekts pēc tā lietošanas. Tas nesavilka un nesausināja, kā arī padarīja ādu ļoti gludu. Tikai ir viena lieta, kas man nedaudz traucē - smarža, tā ir ļoti dīvaina. Man šķiet, ka gēls smaržo pēc zemes. :D Varbūt, pie vainas ir tējas koka eļļa? Nekad iepriekš nebiju lietojusi nevienu produktu, kura sastāvā ir tējas koka eļļa, tāpēc nezinu, kā tā smaržo, bēēt viss pārējais man patīk un pie smaržas es sāku pierast, tagad man tā šķiet pat patīkama. 
OoOo... vēl viens Garnier produkts - eļļa matiem. Nekad iepriekš nebiju lietojusi eļļu matiem, bet šoziem mani matu gali ir vienkārši crazy sausi, tāpēc nolēmu izmēģināt šo produktu. Esmu sajūsmā! Tiešām!!!! Lietoju apmēram 4-5 pumpīšus, pirms matu mazgāšanas bagātīgi iesmērēju eļļiņu matu galos. Pēc mazgāšanas matus ir ļoti viegli ķemmēt un tie kļūst spīdīgāki un veselīgāki.
Man ļoti patīk E.l.f. pūderotiņa, ko nesen iegādājos. Īsti nespēju izskaidrot, kas man tieši viņā patīk, jo es tiešām nēesmu eksperts otiņu ziņā :D, bet ar to ir ļoti viegli uzklāt pūderi, man šķiet, ka to var arī lietot, lai uzklātu tonālo - unikāla un ļoti ērta otiņa, iesaku iegādāties tiem, kas tikai tikko sāk lietot kosmētiku. ;)
Panthenol forte krēms. Šis ir tiešām unikāls produkts. Principā, pantenolu lieto uz apdegumiem (cik es zinu), bet to var lietot arī kā mitrinošu krēmu. Tātad, tas nozīmē, ka šis ir universāls produkts, ko var lietot vasarā - uz apdegumiem, ziemā  - uz sausas ādas. Šim krēmam ir ļoti šķidra, gēlveidīga konsistence, atgādina ūdeni un tas ļoti ātri iesūcas ādā. Kā arī vēl viens pluss - maksā vien Ls 2. Yay! :)

9 komentāri:

  1. Pa cik pirki Iwostin gēlu? :)


    http://beautylv.blogspot.com/

    AtbildētDzēst
  2. Arī man ir Superdrug ķermeņa sviests, manuprāt, tie ir vissmaržīgākie sviesti ever!
    Mati labi izmazgājas pēc Garnier eļļas? Nav nedaudz taukaini?
    http://mansbeautyblog.blogspot.com/

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. es arī domāju, ka mati būs taukaini un pretīgi, bet viss bija labi un mati bija tik pat tīri kā parasti. ;)

      Dzēst
  3. esi mēģinājusi jau ar e.l.f otu klāt tonālo? esmu redzējusi, ka tā dara, iznākums izskatās tīri labi. ir doma nopirkt tieši tonālajam, tāpēc gribas zināt, kā ir. :]
    un kā tev patīk e.l.f stipple ota?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. nē, vēl nēesmu mēģinājusi, bet es arī biju redzēujuši, ka šo izmanto arī tonālajam.
      stipple otiņa arī ir ļoti forša, izmantoju, lai uzklātu vaigu sārtumu. :)

      Dzēst
    2. es uz šo noskatījos, bet nopirku stipple. ja godīgi, tad nožēloju (labi, ka cena relatīvi smieklīga). pārāk "šķidri" tie sariņi, slikti pildīta.

      Dzēst
  4. Kur var iegādāties to pūderotiņu?Izsklausās ļoti laba, gribētos tādu iegādāties, tikai šaubos vai tiešam var izmantot vienu otiņu gan tonālā uzklāšanai, gan pūdera uzklāšanai :)

    http://madeinlatvija.blogspot.com/

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. es otiņu iegādājos šeit http://www.nyxcosmetics.lv/

      Dzēst