trešdiena, 2013. gada 15. maijs

Etude House Chocolate Smudge Liner

Hey!

Pavisam nesen rakstīju par šo produktu savā wishlistā un te nu tas ir... Atceļojis pie manis dažas dienas atpakaļ. Ar "acu produktiem" īpaši neaizraujos, bet šis produkts mani ieintriģēja ar ārkārtīgi piemīlīgo iepakojumu un visai interesantu lainerim krāsu - gaiši brūnu. :)

Vēlējos iegādāties kādu laineri, kas nebūtu tik dramatisks un acīmredzams kā melnais laineris, tāpēc ieraugot šo produktu, manas acis "iedegās" un man to vienkārši vajadzēja. Iepakojums ir absolūti unikāls! Tas ir tik reāls un līdzīgs īstai, garšīgai šokolādes konfektei, ka, ieliekot konfekšu kastē, neviens pat nespētu atpazīt to no reālas končas. 

teheee... Nevar taču atšķirt, vai ne? :D

Labi, taču iepakojums nav pats galvenais. Svarīgākais ir tas, kas iepakojumā ir iekšā un cik pats produkts ir kvalitatīvs. Pati lainera tekstūra ir krēmīga un tas klājas ļoti viegli klājas. Man ļoti patīk šī lainera krāsa, jo nekad iepriekš nebiju lietojusi gaiši brūnus gēla lainerus. Šī krāsa perfekti der ikdienas meikapam. :)
Nekad iepriekš nebiju mēģināju korejiešu lainerus, taču zinu, ka tie tiek slavināti ar perfektu noturību visas dienas garumā. Arī šis laineris mani pārsteidza ar fantastisku noturību. Noturējās veselas 9 stundas bez nekādiem smērējumiem! ^^ Kā jau redzams lainera nosaukumā, tas ir - smudge liner jeb tušējamais laineris, tādēļ es biju domājusi, ka tas kā traks smērēsies, bēēt.. Uzklājot laineri uz acs plakstiņa, to var izsmērēt, bet līdzko tas nožūst un pielīp pie ādas, tas ir nebīdāms, nekasāms un nenotīrāms. Arī, ja pieļauj kādu kļūdu ar šo laineri, to ir diezgan grūti izdzēst, taču, iespējams, man ir vienkārši tizls L'oreal acu kosmētikas noņēmējs. :D Ar ūdeni šis laineris vispār ir neizkustināms, ja vien tā kārtīgi nepacenšas un neizberž visas acis. :D
Mana acs. :D Tā es parasti krāsoju acis ikdienā, nekas īpašs - winged acu laineris un nedaudz skropstu tušas. Te būs dažas bildes kā citas meitenes krāso acis ar šo laineri:

6 komentāri:

  1. iepakojums vien ir to die for! :D sakārojās :D

    AtbildētDzēst
  2. Super iepakojums :)
    No ebay sūtīji?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. jā, šeit - http://stores.ebay.co.uk/iamloveshop

      Dzēst
  3. Nē, es tādu nepasūtītu, skatoties uz šo tā vien vajadzētu čāpot pēc konfekšu kastēm! :)

    AtbildētDzēst
  4. Apraksts izklausās daudzsološs, par iepakojumu vispār nerunāšu, super! :)

    AtbildētDzēst