svētdiena, 2013. gada 16. jūnijs

Essence Guerilla Gardening kolekcijas atsauksme

Sveiki!
Kā jau solīts - atsauksme par šiem produktiem no Essence jaunās kolekcijas - lūpu krēms un pūkainais pūderītis nagiem. Abi ir vienādā, auksti rozā tonī.

Essence Nail Effect powder (02 - mission flower)
Manuprāt, ļoti pārdomāts iepakojums. Parasti es šos pūkainīšus redzu vienkāršās burciņās ar vāciņu, bet šim ir pat dozators, kas padara šī produkta lietošanu daudz ērtāku un ne tik izšķērdīgu. Domāju, ka jau pēc pirmās lietošanas reizes man aizies pus burciņa, bet burciņa vēl ir pilna ar pūderīti.
Teikšu godīgi, esmu nedaudz vīlusies. Nezinu, ko es īsti gaidīju no šī "pūkainā efekta", bet, manuprāt, ar šo krāsu pūkainīgums galīgi neder kopā. Noturība pūkainītim ir ļoti laba. Turējās pēc vairākām roku mazgāšanām un gulēšanas. Tā kā respect! :D Kā arī to ir pavisam viegli noņemt ar nagu lakas noņēmēju.
Domāju, ka zaļais pūderītis izskatītos daudz labāk, kā zaļa zālīte. Tagad nožēloju, ka nenopirku zaļo krāsu. :( Taču nedomāju, ka kādreiz vēl iegādāšos "pūkaino pūderīti", jo ja godīgi man bija nedaudz pretīgi pieskarties maniem nagiem. Bija tāda sajūta it kā man uz rokām visu laiku sēdētu kaut kāds pūkains dzīvnieks! :D Man pilnīgi niezēja rokas nokasīt to "vilnu" no nagiem.

Essence lip cream (01 - mission flower)
Nezinu kādēļ, bet kamera īsti neuztver īsto krāsu, jo tā ir daudz spilgtāka un piesātinātāka. Pēc konsistences ļoti atgādina NYX lūpu krēmus, taču šis ir vairāk glossy nekā NYX. Tas nesausina, bet arī nemitrina lūpas. Patīkams, nav lipīgs uz lūpām, nesaiet rieviņās. Noturība ziņā ir diezgan viduvējs, ~1,5h, ja neēd un nedzer. Pēc ēšanas paliek tikai uz lūpu kontūrlīnijas. Vienīgais, kas man nepatīk šajā produktā ir smarža - parāk šķebinoši salda, kas vasarā, man šķiet, īpaši traucējoša, bet smaržas katram ir individuāla lieta. ;)
Smagais svatčijs. :D
Tāds riktīgi rozā raksts sanāca! ᵔᴥᵔ

6 komentāri:

  1. O, gribu arī lūpu krēmu! :) un pūkainīti ņemšu zaļo, ja centrā kaut ko atradīšu! :)

    AtbildētDzēst
  2. Nagu pūkainīši mani kaut kā nepiesaista )
    Lūpu krēmu varētu paskatīties ;) Ceru, ka Alfā jau būs jaunā kolekcija )

    AtbildētDzēst
  3. Ļoti iepatikās zaļais nagu pūkainītis. Atgādina futbola laukumu. :)

    AtbildētDzēst
  4. Dikti interesants tas pūkainītis.
    Ko tik neizdomā!

    AtbildētDzēst
  5. Spalvaini nagiiii! :D
    Inčīgi, man patīk!

    AtbildētDzēst
  6. Manai meitai noteikti šādi "spalvainīši" patiktu, klienti varētu nesaprast :D
    ...atsauca atmiņā filmu "Viens pats mājās" :)

    AtbildētDzēst