piektdiena, 2013. gada 6. septembris

Maybelline Instant Age Rewind concealer

Hello!
Par šo konsīleri ir vienkārši pārāk daudz labu atsauksmju, tādēļ, kad Spānijā ieraudziju šo uz Maybelline stenda, nolēmu, ka man tas ir jāizmeiģina.
I have heard just too many good reviews about this concealer, so wen I was in Spain and saw this product on Maybelline display, I just had to get it!
Nedaudz par iepakojumu. Tas ir visai interesants un galīgi nav tāds kā parastiem konsīleriem.  Pagriežot iepakojuma sarkano daļu, konsīleris sāk plūst caur sūklīti. Sūklīti, protams, var arī noņemt, ja tas kļūst pārāk netīrs.Uz sūklīša ir plastmasas vāciņš, kas to aizsargā no apkārt esošajiem netīrumiem. Tas maksāja apmēram 7 eiro, ja nemaldos, kas ir aptuveni 5 lati.
A little bit about packaging. It has very interesting concept and packaging than usual concealers. When you turn red part of the packaging, concealer comes trough the sponge. You can obviously take off sponge, if it becomes too dirty.  On the sponge there is transparent lid, which protects sponge from bacteria and dirt. It costed about 7 euros which is about 10 dollars.
Man nav izteikti zili loki zem acīm un teikšu godīgi, domāju, ka man tādu konsīleri nemaz nevajadzēja. :D Mani vienkārši dīdija ziņkārība nopirkt un paskatīties vai tas tiešām ir tik pārsteidzoši labs. Hmm... Es nezinu, vai nu tas ir tāpēc, ka esmu vēl par jaunu konsīleriem zem acīm, vai nu arī tāpēc, ka es nelietoju acu krēmu, taču šis konsīleris likās man par sausu, izskatījās "cakey" un ļoti izcēla sausumu, un dažas grumbiņas zem acīm. Man tas nepatika! Nolēmu to iedot izmēģināt mammai, kas ir sajūsmā par šo konsīleri! Tas neizcēle ne grumbiņas zem acīm, ne arī akcentēja sausumu, jo mammai tāda vienkārši nebija. Lai gan tas nekādīgi nenoslēpj maisiņus zem acīm, konsīleris kaut kā pamodina seju un liek izskatīties daudz svaigāk! Es nē, bet mana mamma to noteikti iesaka izmēģināt! :D

I don't have crazy discoloration under my eyes and to be honest I think I didn't even needed this concealer, but I was just really curious to see does this products is really that amazing. Well... I don't know is that is because I'm too young for concealer under my eyes or is it just because I don't use eye cream, but this concealer was too drying for me and it extenuated dryness and some of my fine lines underneath my eyes, also it looked very cakey. I didn't liked it, so I decided give it to my mum and she absolutely loves it! It didn't extenuated her fine lines and dryness (because she don't have that) underneath her eyes. Although it does not conceal eyes bags, but it makes you look more awake and fresh! I don't, but my mum does recommend to try out it! :D

2 komentāri: