svētdiena, 2014. gada 5. janvāris

Bioderma Sebium Global

Hello!
Šis ir salīdzinoši jauns produkts no Bioderma. Tā kā es reti, kad pērku produktus atkārtoti, tad šoreiz, kad man beidzās minitrinošais krēms, dermatoloģe man ieteica izmēģināt šo. Esmu lietojusi to apmēram trīs nedēļas un man ir parādījies savs viedoklis par Bioderma Sebium Global.
This is a new product from Bioderma. Since I rarely repurchase products, then this time when I ran out of my moisturizer, my dermatologist suggested me this. I have been using it for almost three weeks and I have my own opinion about it.

  Vispirms, ko tad sola ražotājs?
Bioderma inovācija Sébium Global ir pirmais ādas aprūpes līdzeklis, kas bioloģiski iedarbojas uz izteiktu aknes izsitumu cēloņiem un izpausmēm. Tas sola:
attīrīt ādu;
mitrināt un nomierināt;
regulēt sebuma kvalitāti un kvantitāti;
ātri iesūkties;
padarīt ādu maigu;
neaizsprostot poras;
labs pamats dekoratīvai kosmētikai.
Kā arī tā sastāvā nav parabēnu un tas ir hipoalerģisks (taču tam piemīt smarža - nav uzkrītoša, svaiga).
First of all, what does it promises?
Bioderma innovation Sébium Global is first skincare product, that work biologically on acne and what it causes. It claims to:
clean the skin;
moisturize and calm it;
control the quality and quantity of the sebum;
soak in fast;
make the skin soft;
not clog the pores;
act as a primer.
Also it doesn't have any parabens in it and it is hypoallergenic (although it does have a slight, very fresh scent to it).  

Manas domas.
Šo es lietoju kā ikdienas mitrinošo krēmu no rīta, tas ir lielisks pamats kosmētikai, jo ātri iesūcas un lieliski kontrolē sejas spīdumu dienas laikā. Noteikti piekrītu par to, ka tas padara ādu ļoti maigu un zīdainu, kā arī tas lieliski nomierina sakairinātu un apsārtušu ādu. Es īsti nezinu vai es piekrītu par to,ka tas attīra manu ādu, jo paralēli šim krēmam es lieotju citu produktu, lai apkarotu izsitumus. Taču es noteikti iesaku šo kā mitrinošo krēmu taukainai un porblemātiskai ādai, jo tas ir vieglas konsistences, ātri iesūcas un kontrolē sejas spīdumu visas dienas garumā.
Atzīme 4/5!

My thoughts.
I use it as a daily moisturizer in the morning, it is a really good base for makeup, because it soaks in really fast, controls the shine through the whole day and doesn't leave any shiny/greasy residue. I totally agree that it makes the skin really soft, also it soothe red and irritated skin. I don't really know do I agree that it cleanses my skin, because I'm using a different product to fight my blemishes. Although I highly recommend it as a a great moisturizer for those with oily and problematic skin, because it is very light consistency, soaks in very fast and controls the shine through the whole day!
Rating 4/5!

5 komentāri:

  1. Pilnīgi piekrītu Tavam viedoklim. :)
    Ko Tu lieto paralēli pumpu apkarošanai?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. pašlaik lietoju dermatoloģes izrakstītu aptiekā gatavotu losjonu. te mans raksts par to kā apkarot pumpas:
      http://bit.ly/19K4u61

      Dzēst
  2. Šis izskatās pēc labas ikdienas mitrinoša krēma sejai kas ir tendēta uz spīdumu. :)
    Paldies! Tā kā cīnos ar līdzīgām problēmām, tad raksti par šādiem produktiem ir ļoti noderīgi!

    AtbildētDzēst
  3. Es Bioderma kosmētiku lietoju jau kādu laiku - dažādus krēmus un skrubjus, taču tieši konkrēti aprakstīto Sebium Global vēl nebiju lietojusi. Nākamreiz drogās būs ko kārtīgi izpētīt. :)

    AtbildētDzēst