svētdiena, 2014. gada 23. februāris

What's in my bag?

Hello!
Domāju, ka es nēesmu vienīgā, kurai patīk ieskatīties citu meiteņu somā :D, tādēļ es ļaušu vēlreiz ieskatīties, kas ir manā skolas somā. Daudz kas ir mainījies kopš mana iepriekšējā "Kas ir manā somā?" raksta, tāpēc nolēmu izveidot vēl vienu. ;)
I think that I'm no t the only one who likes to look into other girls bags :D, that's why I decided to show you what's in my school bag. ;)

Šī ir mana skolas soma, ko lietoju 5 dienas nedēļā. :D Nopirku to pagājušajā vasarā Spānijā. Ja godīgi, man viņa jau ir briesmīgi apnikusi un tā ir kaut kāda problēma, es visu laiku pērku somas!!! :D
So this is my school bag which I use 5 days a week. I bought it last summer in Spain. Honestly, I'm so over this bag, I have this terrible problem that I'm always buying bags!!! :D

No kreisā augšējā stūra:
plānotājs, dažas burtnīcas, mans atslēgu kunkšķis, čokolādīte, ūdens, penālis (nesen to nopirku ebay par smieklīgu naudiņu, tas ir tīīīk piemīlīgs!! ^^), maciņš, USB, mobilais telefons, antibakteriālās salvetes, spogulītis, mini nagu vīlīte, matu gumijas, spīdumu absorbējošie papīrīši un visbeidzot vesela čupa ar lūpu produktiem, kas mūžīgi mētājās pa visu somu.

From left top corner:
planner, a couple of notebooks, my big chunk of keys, chocolate bar, water, pencil case (I just bought it on ebay, it's sooo cute!!^^), wallet, USB, mobile phone, antibacterial wipes, mirror, mini nail file, hair tie, oil blotting sheets aaand a whole bunch of lip products. ^^

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru