piektdiena, 2014. gada 21. februāris

My skincare routine

Čau!
Mans pats pirmais bloga raksts bija mana ikrīta un ikvakara sejas kopšanas rutīna. Kopš tā laika daudz kas ir mainījies, taču tikai tagad esmu atradusi īstos produktus, kas patiešām der manam sejas ādas tipam. Nu tad turpinam!

Rīts
Mana sejas kopšana ir ļoti vienkārša, it īpaši no rīta. Pēc zobu tīrīšanas, es noskaloju seju ar ūdeni, nosusinu dvielī un notīru to ar Bioderma Sensibio H2O. Iepriekš lietoju Bioderma Sebium H2O, taču sapratu, ka tas kaut kā sausina manu ādu, tādēļ nolēmu izvēlēties micerālo ūdeni, kas ir domāts jutīgai ādai. Pēc tam es uzklāju Bioderma Sebium Global, kas lieliski matē dienas laikā un ir labs pamats pirms kosmētikas. Šeit ir mana atsauksme.

Vakars
Pēc acu kosmētikas noņemšanas ar Nivea acu kosmētikas noņēmēju, nomazgāju seju ar Eucerin Dermo Purifyer, kas ir ļoooti maigs sejas tīŗīšanas līdzeklis taukainai ādai. Tas gandrīz vai vispār neputo. Lai veiksmīgi cīnītos ar melnajiem punktiņiem katru dienu, es izmntoju šo silikona sejas tīrīšanas švammīti (klik), ko nopirku no Avon. To ir ļoti patīkami un jautri lietot! Pluss brīžos, kad mana sejas āda jūtas sausa, lietoju arī Bioderma Cicabio krēmu. Ja man ir uzradusies kāda kaitinoša pumpa, ķeros klāt pie kāda no šiem krēmiem, lai to apkarotu - klik - skinoren, differin vai duac.

Tāda nu ir mana sejas kopšanas rutīna - vienkārša, bet iedarbīga. Tiem, kam ir problemātiska sejas āda, iesaku neaizrauties ar 101 krēma mālēšanu uz sejas, galvenais ir kārtīgi attīrīt ādu no rīta un vakarā + mitrināt un viss būs oki! ^^ Kādi ir jūsu ieteikumi/atklājumi sejas ādas kopšanā?

1 komentārs: