pirmdiena, 2014. gada 1. decembris

My haircare routine

Sveiki!
Esmu pavisam minimālistiska ar matu kopšanas produktiem, jo, ja godīgi, tad man ir liels slinkums ķēpāties ar matu kopšanu, taču tā kā man ir gari mati, tomēr tiem ir jāvelta papildus uzmanība, tādēļ šeit ir daži no maniem mīļākajiem matu kopšanas produktiem, kas palīdz matiem izskatīties skaistiem un sakoptiem.

Šampūns - laikam viens no svarīgākajiem matu kopšanas produktiem, jo tam ir labi jāattīra mati, taču nedrīkst lietot pārāk attīrošu šampūnu, jo tas var izraisīt sausu galvas ādu un blaugznas. Pēdējā laikā pieturos pie tā, ka par mūsu ādu (tai skaitā arī galvas ādu) ir jāizturas ļoti maigi un nedrīkst lietot pārāk dramatiskus produktus, kas izjauc mūsu ādas dabisko līdzsvaru (tātad visam jābūt ar mēru). Dove Oxygen Moisture šampūns lieliski tiek ar to galā un esmu ievērojusi, ka tas patiešām piedod nelielu kuplumu matiem.
Kondicionieris/matu maska - šajā ziņā nēesmu īpaši izvēlīga, jo visi kondicionieri un matu maskas, manuprāt, ir +/- vienādi. Pašlaik lietoju kondicionieri no tās pašas Dove Oxygen Moisture sērijas, taču teikšu godīgi, kondicionieris man patīk daudz mazāk par šampūnu, jo tas nav pietiekoši mitrinošs, taču kā jau minēju iepriekš nēesmu īpaši izvēlīga šajā ziņā, jo pats galvenais manā matu kopšanas rutīnā ir...
 Matu eļļa/serums - šajā ziņā es cenšos iegādāties kaut ko labu! :D Pēdējā laikā esmu apsēsta ar Keune So Pure morrocan argain oil, kas ir vienkārši fantastiska matu eļļa. Tā ātri iesūcas, taču lieliski mitrina un neatstāj eļļainu pārpalikumu uz matiem. Kopš sāku to lietot mani matu galiņi vairs nav tik sausi, kā arī mati pagaidām vēl nav eliktrizējušies (kas visiem ir liela problēma ziemā). Lietoju to katru dienu un drīz pirkšu jaunu pudelīti! :D
Sausais šampūns - jājaa, es atceros, ka teicu, ka man nepatīk Batiste sausie šampūni!! :D Taču es ņemu savus vārdus atpakaļ, jo kopš sāku lietot šo, es varu iztikt bez matu mazgāšanas veselas 4 dienas  (labi labi, nevajag te īū/fuui/vēe, kuram patīk katru dienu noņemties ar matu mazgāšanu/žāvēšanu/lokošoanu/taisnošanu?) :D un mani mati ar katru dienu izskatās vēl labāk (vienkārši tas ir kaut kāds wow brīnums)! Kā arī krāsa perfekti sakrīt ar manu dabīgo matu krāsu ++++!

2 komentāri:

  1. mana friziere saka gluži pretēji - šampūni visi ir +/- vienādi, jo tiem visiem viena funkcija - attīrīt, bet balzams ir tas, kas nosaka visu rezultātu. Lietojus BES zaļo pudeli-smarža nav forša, bet balzāms lielisks,

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. man ir jūtīga galvas āda, tāpēc šampūnus izvēlos rūpīgi, taču savā ziņā piekrītu arī tev. ;)

      Dzēst