otrdiena, 2017. gada 27. jūnijs

Dove Nourishing Secrets

Hello!
Dove Nourishing Secrets ir matu un ķermeņa kopšanas produktu līnija, kas iedvesmota no labākajiem rituāliem, kurus pielietojušas sievietes visā pasaulē. Līnija apvieno Dove labāko ādas barošanu un dabas sastāvdaļu spēku ­– lotosa zieda ekstraktu, rīsu ūdeni, avokado eļļu, kalendulas ekstraktu, lavandas eļļu, rozmarīnu, kokosriekstu eļļu, mandeļu pienu, marulas eļļu un mango sviestu. 

Konkrēti es izmēģināju līniju, kas ir iedvesmota no japāņu sievietēm. Produktu sastāvā ir lotosa zieds un rīsa piena ekstraksts. Uzreiz, ieraugot, šo līniju sapratu, ka man tā patiks. man ļoti patīk sievišķīgais iepakojums, kā arī smarža ir vienkārši debešķīga - salda, bet ne pārāk intensīva. 
Jau sen esmu liela Dove dušas želeju fane, tāpēc arī šī man nelika vilties. Visvairāk mani pārsteidza losjons, tas ir ļoti vieglas konsistneces, ātri iesūcas, bet lieliski mitrina ādu un atstāj patīkamu smaržu. Noteikti būs mans šīs vasaras favorīts. Šampūns no šīs līnijas  satur unikālu tehnoloģiju, kas iesūcas matos, tos dziļi mitrinot, atjauno bojāto matu struktūru un padara tos izturīgākus pret turpmākiem bojājumiem. 


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru