piektdiena, 2012. gada 21. septembris

Daži produkti, to atsauksmes

Čau, visiem!

Tikko pabeidzu eseju filozofijā, taču tagad pafilozofēsim par essence ēnām, jauno Timotei šampūnu un vēl šo to...

Essence quattro acu ēnas
(05 - to die for)


Ar acu ēnām īpaši neaizraujos, taču šīs mani ļoti piesaistīja. Patīkmas, ikdienas, brūno/bēšo toņu ēnas. Lietoju tās kopā ar I Love Stage primer, un manu 7h ilgo darba dienu, taču līdz dienas beigām tās neizturēja. Man patīk šīs ēnas, taču neteikšu, ka esmu sajūsmā.

Otiņas


Nopirku arī divas essence otiņas. 1. - parastā essence eyeshadow brush 2. - smokey eyes brush. Nēesmu otiņu eksperts, taču man ļoti patika smokey eyes otiņa, jo ar to tiešām var izveidot smokey eyes look.

Viss kaut kas


1. Garnier acu kosmētikas noņēmējs - es vispār nevaru lietot Garnier, jo man no visiem Garnier produktiem ir alerģija (veidojas tādi kā apdegumi). Piemēram, kad parādījās kaut kādi jauni Garnier šampūni, es steidzos tos izmēģināt, taču uzreiz pēc matu mazgāšanas man šausmīgi niezēja galvu un pie matu līnijas viss bija  kā applaucēts. Vēl man ir alerģija no Garnier sejas produktiem, sauļošanās līdzekļiem, šampūniem un šis produkts nebija izņēmums... Simptomi tie paši, tikai uz acīm! Tas bija patiešām briesmīgi, tāpēc, laikam, tagad vairs nekad, nekad, nekad nepirkšu Garnier produktus. Liels fui!
2. Superdrug sausais šampūns - liku lielas cerības uz šo sauso šampūnu, taču izrādījās, ka tas neko labu nedara, tas vispār NEKO nedara. Lai gan, es tomēr sliecos uz to, ka tas pat mazliet vēl vairāk padara matus netīrākus. Vēl viens fui!
3. Timotei šampūns normāliem/taukainiem matiem - man patīk šī šampūna smarža, taču nekādus brīnumdarbus tas nedara. Parasts šampūns.
4. Timotei kondicionieris normāliem matiem  - man šis kondicionieris nepatika, jo, laikam, maniem matiem tas bija par smagu.
5. Superdrug roku krēms - biju kaut kur to manījusi kādā blogā, tāpēc to nolēmu iegādāties. Man patīk smarža un tas patiešām ļoti labi mitrina rokas. Nezinu, vai Drogas vēl ir atlaida, bet nopirku to par nieka 69 santīmiem. :)

2 komentāri:

  1. Kurās Drogās iegādājies otiņas? Kā eju - tā visur izpirktas vai nav :(

    AtbildētDzēst
  2. Molā Drogās viss essence stends ir papildināts, pilns ar visādiem jaunumiem. ;)

    AtbildētDzēst