svētdiena, 2012. gada 30. septembris

Septembra favorīti!

Čavucis!

Te būs mani septembra iemīļotākie produkti un arī tie, kas mna tik ļoti negāja pie sirds. yay! :)

Favorites



Nivea acu kosmētikas noņēmējs - tā kā vienā no rakstiem rakstīju, ka man no Garnier acu kosmētikas noņēmēja (Klikšķis) ir alerģija, tad steidzami bija jāatrod alternatīva. Te nu tā ir - Nivea! Neteikšu, ka ar kaut ko tas īpaši atšķiras no Garnier (protams, ja neskaita manu alerģisko reakciju pret Garnier), taču man patīk.
Bioderma Sebium skrubis - šo lietoju katru nedēļu. Lietojot šo skrubi, man ir tāda sajūta it kā es masētu savu seju. :D Sākumā tas liekas pārāk spēcīgs, taču kad āda pierod, sajūtas ir patīkamas. Pēc skrubja seja ir maiga, pat zīdaina. Ļoti patika.
Pantene aqua light matu balzāms - atradu šo balzāmu savos krājumos, tā kā tas ir vecais iepakojums (veikalā biju manījusi, ka tagad pantene aqua light sērijai ir jauns iepakojums). Lietoju šo balzāmu jau vairāk kā mēnesi un man ļooooti patīk! Tas ir viegls, forši smaržo, mitrina matus.
Essence Kiss Care Love - man patīk kā tas smaržo/garšo! Garāka atsauksme šeit.
Bioderma Sebium Al - šis krēms ir pret akni. Lietoju to pēc sava agresīvā Skinoren un Finacea un efekts ir labs, bet kā mana dermatoloģe teica, ne ilgstošs! Kad beigsies Skinoren un Finacea krājums uz sejas, tad man atkal sāks parādīties pumpas ("yay"). Man Bioderma Al ir par vāju , taču nolēmu ļaut savai sejas ādai nedaudz atpūsties. :)
Superdrug roku krēms - rudenim perfekts, ziemais diez vai... Detalizētāka atsauksme šeit.
Essence caurspīdīgais pūderis - nopirku to pavisam nesen, taču tas jau ir iekarojis manu sirdi! Beidzot ir kāds lēts, bet efektīvs produkts, kas tiešām tiek galā ar spīdīgu T zonu. Detalizētāka atsauksme šeit.
Bioderma Hydra mitrinošais krēms - tas tiešām ir mans glābējs! Mitrina, mitrina un vēlreiz mitrina. Šeit būs detalizētāka atsauksme.

Produkti, kas man nepatika




SallyHansen daily lip moisture spīdums- vienkārši iu, fui! Šo produktu man atsūtīju adorebox. Sākumā likās, nu būs ok, bet pēc pāris dienām tas sabiezēja. Uzliekot to uz lūpām, tas bija kā kaut kāds lipīgs kunkulis.
Bourjois violetais laineris - kad pirmo reizi lietoju šo laineri, man izteica daudz komplimentus :D. Es biju tiešām priecīga, ka vismaz ar kaut ko adorebox trāpīja. Taču pēc pāris lietošanas reizēm, laineris kļuva ūdeņais, ļoti šķidrs, Nezinu, kāpēc tā notika. Varbūt, adorebox sūta vecus produktus? :/
Essence lūpu krāsa (40 - look at me) - uz manas rokas tā izskatās forša, vai ne? Tāda bēšīga, gaiši brūna, taču kad uzliku to uz lūpām... Ārprāts! Izskatījās it kā manas lūpas būtu no dzelzs. Acīmredzot, šai lūpu krāsai ir arī spīdums, ko uz rokas diemžēļ nevar pamanīt. Uh, šausmas! 

Izlasītās grāmatas


Šomēnes diemžēļ izlasīju tikai divas grāmatas.


1. vietā noteikti būs Džūdijas Blūmas grāmata "Vasaras māsas". Šī grāmata vienalikus ir gan viegli lasāma, gan arī liek aidzomāties. Izlasīju to vienā rāvienā un man gribējās arī turpinājumu. Grāmata ir neparedzama, īpaši mani pārstiedza beigas. Man šī grāmat noteikti lika aizdomāties, padomāt par savām vērtībām un mērķiem. Noteikti iesako to izlasīt mana vecuma meitenēm. 


2. vietā lieku Kasandras Klēras grāmatu "Kaulu pilsēta". Neteikšu, ka lieku šo grāmatu pie "noteikti iesaku izlasīt" grāmatām. Atgādināja Harija Potera laikus. :D Man šī grāmata likās kaut kāda bērnišķīga, par spīti savam nosaukumam. Neizjutu nekādas īpašas emocijas, lasot šo grāmatu. Stāsti par vampīriem, vilkačiem un burvjiem man liekas jau nomuļļāts.


Ceru, ka šis raksts tevi patika, ja jā, tad seko manam blogam, jo redzēsi vēl daudz interesantu rakstu par dažādiem produktiem, grāmatām u.c. Bye!

3 komentāri:

  1. Jocigi, ka abi produkti no Adorebox ir nelietojami. Interesanti vai citam ari tas pats ar siem produktiem?! Negribas jau ticet, ka vini suta vecus produktus :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. tas ir tikai mans viedoklis. ;) iespējams man gadījušies "īpaši" produkti. :D

      Dzēst
  2. Vasaras māsas ir viena no manām visu laiku iemīļotākajām grāmatām. un beigas - jā^^

    AtbildētDzēst