sestdiena, 2013. gada 29. jūnijs

June favorites

Čau!
Es pat negribu domāt par to, ka pirmais, mans mīļākais vasaras mēnesis jau ir beidzies. Kā? Kāpec tik ātri? Visā visumā jūnijs mūs ir lutinājis ar ļoti labu laiku, pat ar dažām ļooooti karstām dienām. Cerēsim, ka jūlijs būs tāds pats, ja ne labāks, vai ne? ^^ Un tagad pie šī mēneša favorītiem!

I don't even want to think that first (my favorite) month of summer has ended. How? Why so fast? All in all June was very warm and there was even some really hot days. Let's hope that July will be the same or even better, right? ^^ And now let's get to this month favorites!

L'oreal total repair serums matiem - lasīju daudz labas atsauksmes par šo produktu. Un tā kā man bija vajadzīgs serums, nolēmu iegādāties tieši šo. Teikšu godīgi, gaidīju kaut ko vairāk no šī seruma, taču savu galveno funkciju nogludināt matu galiņus un samazināt sašķēlušos galus tas izpildīja visai labi, tāpēc tas iekļūva manā šī mēneša favorītu sarakstā. :)
Essence Guerilla Gardening lūpu krēms (01 - mission flower)  - kas pa dīvainu nosaukumu? kāda vēl gorilla? ;D Man patīk krāsa, noturība, man pat sāk patikt smarža. Atsauksme šeit.
Essence nagu laka (146 - that's what i mint) - es tīīīīīīk ilgi meklējo šo toni un beidzot, beidzot es to atradu! Mīlu! Šeit.
Mizon snail recovery gel cream - kā jau minēju savā iepriekšējā rakstā, ka es vēlāk paziņošu vai man patīk/nepatīk šis krēms. Hmm... Atkal - gaidīju kaut ko vairāk no produkta, taču, ko var īsti vēlēties no krēma pa 4 Ls? Taču, ja jau tas ir iekļūvis manos favorītos, kaut kas man tomēr patīk šajā krēmā... Tas nav lipīgs, tam nepiemīt nekāda smarža, ir mitrinošs un perfekti der vasarai. 
Etude House Collagen Moistfull enriched cream - patiesībā es pašlaik lietoju šī krēma testerīti, bēēēt tas ir tik LIELISKS! Mana āda pēdējā laikā ir tik sausa, ka es nezināju, ko ar to darīt. Parakņājoties savos testerīšu krājumos, atradu šo krēmu, kura testerītis ir visai iespaidīga lieluma - 10ml! Lietoju to katru vakaru un katru rītu priecājos cik mana āda ir veselīga, maiga un mitrināta. Tas ir visai pabiezas konsistences krēms, ļooooti patīkami smaržo - pēc citrona konfektēm, ātri iesūcas un nav lipīgs. Tas pilnībā tika galā ar manu sauso ādu!
Organic shop bambusa un sāls ķermeņa skrubis - patīkami smaržo un padara ādu ārkārtīgi maigu. Viss ko man vajag no skrubja!
Organic shop neroli zieda ķermeņa mitrinošais krēms - ahh cik tas labi smaržo, ļoti svaigi!!!! Lieliski mitrina ādu, nav lipīgs, ātri iesūcas... Noteikti pirkšu atkārtoti!

L'oreal  total repair serum for hair - I read a lot of good reviews about this product and since I needed a serum for my hair I decided to buy this one. To be honest I was expecting something more out of this product, but his main function - smooth down the ends of hair it did very well, so that's why it's one of my favorites this month. ^^
Essence Guerilla Gardening lip cream (01 - mission flower) - what a weird name of product? what kind of gorilla? :D Anyway I like color, staying power, I even like the smell, which I didn't liked before.
Essence nail polish (146 - that's what i mint) - I was searching for this color for such a loooooong time and I finally found it. Love it! Here.
Mizon snail recovery gel cream - as I said in my previous post I will inform do I really like/dislike this cream. Hmm.. Well again - I was expecting something more from this product, but since it's one of my favorites this moth, then there is something in this cream that I like. I like consistency - very light, it does not have any smell, it is moisturizing and it's perfect for summer!
  Etude House Collagen Moistfull enriched cream - to be honest I'm using a tester of this product, but it's soooooo amazing! Recently my skin was so dry that I didn't know what to do with it, but in my huge sample collection I found this huge sample (10 ml) of Etude House collagen moistfull line. I'm using it every evening and every morning I see that my skin looks much more moisturized, healthier, smoother and softer. It is thick consistency, smells reallllly good - like lemon drops, soaks in very fast and it's not sticky and my skin is not dry anymore. :)
Organic shop bamboo and salt body scrub - smells nice and makes my skin super soft and smooth. What else do I need from my scrub? ;D
Organic shop neroli flower body mousse - smells absolutely amazing, very fresh! Moisturizes my skin and makes it smooth and soft. I will definitely repurchase it!!

Izlasītā grāmata
Maijs un jūnījs bija īsti Getsbija mēneši, visi par to vien runāja, vai esi redzējis Lielo Getsbiju? Pirms filmas noskatīšanās nolēmu izlasīt grāmatu. Lasīju angļu valodā un man bija nedaudz grūti saprast "veco angļu valodu" , kā arī man bija ļoti jāiedziļanās, tāpēc šī īsti nesanāca par vieglu, vakara literatūru. Lasīju ļoti ilgi, veselu mēnesi, tāpēc beigās man pat apnika. Teikšu godīgi - grāmata man patika mazāk nekā filma, bet es nenožēloju, ka izlasiju šo romānu, ka nekā - klasika. 

4 komentāri:

  1. L'oreal total repair serums matiem man ļooti patika, bet otrreiz gan nepirkšu, jo nepatīk tilpuma un cenas proporcija... par to naudu var nopirkt līdzvērtīgu serumu/matu eļļu ar lielāku tilpumu.. Šo izlietoju mēneša laikā laikam. :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. mhm, dzirdēju, ka daudzas meitenes par šito sūdzās. tad jau redzēs, kā man ies, jo īsti nevar saprast, cik daudz tur vēl ir. :D

      Dzēst
  2. Never seen some of the products. That seems good. :)

    AtbildētDzēst