sestdiena, 2013. gada 1. jūnijs

Mani pirmie empties jeb tukšinieki

Hello!
Beidzot es saņēmos un sakrāju ēēm... visus savus "beauty" atkritumus. :D Pavasara tīrīšana kā-nekā! Mēģināšu ik pēc pāris mēnešiem salasīt vismaz kādus 10 tukšiniekus, lai padalītos ar jums savā viedoklī par produktiem.
1. Skinoren krēms - nesen piebeidzu šito tūbiņu. Tagad vairs īsti nav vajadzība pēc šāda tipa krēmiem. Lasi plašāk manā rakstā "Kā apkarot pumpas?".
2. Garnier Ultra Doux kondicionieris sausiem matiem - lēts un labs, taču vairs nepirkšu, jo ir vesela čupa citu kondicionieru, ko vajag piebeigt. 
3. Maybelline Fit Me tonālais - nepatika. Ziemā izcēla sausos pleķīšus, bet vasarā jau pēc pāris stundām parādījās spīdums. Pēc SKIN79 BB krēma esmu kļuvusi par totālu BB krēmu fani.
4. Missha Cho Bo Yang Herbal BB krēms - šis BB krēms ir vienkārši fascinējoši labs. Tas ir diezgan biezas konsistences, ļoti labi kotrolē spīdumu un nosegs visu, ko vien var nosegt, respektīvi - pilnas sedzamības BB krēms. Šo testerīti izlietoju ar lielāko prieku un noteikti vēlētos iegādāties arī pilno produktu, bet tas maksā 20 ls, kas stipri "sit" pa manu skolnieces budžetu. ehh...
5. Missha Super Aqua snail repair mitrinošais krēms - jājājā, tā sastāva ir gliemeži. :D Nu, ne gluži gliemeži, bet gliemežu sliena! :D Taču gliemežu sliena der perfekti tiem, kas cīnās ar pumpu atstātajām rētām. Ļoooti patika krēms!!! Biju bēdīga, kad izlietoju abus testerīšus, jo pilnais produkts atkal maksā 25 ls! Perfekts mitrinošais krēms vasarai - vieglas konsistences, ātri iesūcas un lieliski mitrina, kā arī ārkārtīgi patīkami un svaigi smaržo.
6. Lady caramal depilācijas krēms - labāks un lētāks par Veet krēmu. Patika, pirkšu vēl.
7. Garnier roku krēms - nezinu, cik daudz šī krēma tūbiņas es jau esmu izlietojusi, mans absolūtais mīlulis. Ziemā der perfekti, bet vasarā izvēlos kaut ko nedaudz vieglāku. 
8. Isana nagu lakas noņēmējs - vienīgais, ko es pērku. Nepatīk tā smarža, bet ar nagu lakas noņemšanu strādā perfekti.
9. Duac gēls - izlietots jau sen, sen atpakaļ. Patika un noteikti iesaku tiem, kas cinās ar pumpām! Plašāk šeit.
10. Isana roku krēms - patīk. Parasti pērku vasaras laikā, jo ziemā vajag kaut ko barošāku.
11. Panthenol krēms - lietoju to kā mitrinošo krēmu vasarā, jo tas ir gēlveida tekstūras, ātri iesūcas, mitrina un nomierina ādu.
12. Dzintars lūpu balzāms - arī viens no maniem absolūtajiem favorītiem. Lēts un ļoti mitrinošs, der visu cauru gadu. Pirkšu vēl!
Pārējās ir palikušas visas manas un manas mammas izlietotās skropstu tušas. Mana vismīļākā - L'oreal Mega Volume Collagen skropstu tuša, mammas - Maybelline One By One skropstu tuša. 

11 comments:

  1. he, es arī lietoju skinoren kopā ar pantenolu...nepalīdz, bet nu...:D man arī ieteica to duac gēlu, bet izvēlējos skinoren, būs laikam tomēr vēl duac jānopērk!
    Daudz gan tušu vienā rakstā, būs jānoprovē one by one!:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. nu jā, tā ādas kopšana katram ir indivuduāla lieta - kādam palīdz, citam nē. :) ja pirksi duac, tad noteikti izlasi par blakuparādībām. ne visiem tās izpaužas, bet ja izpaužas, tad ir vienkārši "vāks". :D

      Dzēst
    2. jā, man ārste izprintēja instrukciju utt, visu izlasīju, bet ko tik nedarīsi skaistas ādas dēļ! :D

      Dzēst
    3. jā, tas gan! kā-nekā, bet skaistums prasa upurus.. ^^

      Dzēst
  2. Omg, mani laikam vienīgo pārsteidz tas izlietoto tušu daudzums :D Apsveicu, zinu to prieku, kad izlieto kaut ko no dekoratīvās :D

    AtbildētDzēst
  3. WOOOOOOW, iespaidīgi, īpaši jau nu tušu nodaļa!

    Es arī gribu pamēģināt to ar tām slienām, kosmetistā visas slavē Mizon, bet es vēl psiholoģiski nobriedusi neesmu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. hah tās tušas jau sakrājušās vairāku mēnešu laikā un nav jau tikai manas.. ;D
      jā, esmu dzirdējusi par to Mizon krēmu, esot labs. :) gliemežu sliena jau nav pats trakākais, vēl jau ir arī placenta un vēl sazin kas. :D

      Dzēst
  4. Really nice empties sweetie!
    xx

    www.sakuranko.com

    AtbildētDzēst