otrdiena, 2014. gada 1. jūlijs

Aritaum Wannabe Longwear Shadow

Hey!
Vēl viens Aritaum produkts ar kuru esmu burtiski apsēsta! Nav nekas oriģināls Korejas kosmētikas tirgū, taču, manuprāt, pie mums Latvijā īsti nav nekādas zīmuļveidīgas, noturīgas acu ēnas, tāpēc nolēmu izmēģināt kādu no plašā Korejas kosmētikas klāsta.
Another Aritaum product that I'm obsessed with! It's nothing really original, because you can find a lot of different stick eyeshadows out there, but I haven't tried any of them, sooo I decided to try it!
Kolekcijā ir 11 dažādu krāsu (no kristāli balta toņa līdz dabīgi brūnam, mandarīnoranažam un akvamarīna zilam), spīdīgas, krēmveidīgas acu ēnas. Katra maksā ~9 dolārus.
In collection you can find 11 different colors (from crystal white to natural brown, tangerine orange and aquamarine blue), sparkly, creamy eye shadows. Each one costs ~9 dollars.
Iepakojums, manuprāt, izskatās "lēti" un man īsti nepatīk tie zelta burti un dīvainās mežģīnes + otiņa, kas nāk komplektā un tiek reklamēta kā viegls veids kā iztušēt ēnas, ir cieta un bezjēdzīga.
I don't really like the packaging, because it looks pretty cheap, I don't like the golden letters and those weird laces + brush that it comes with, that supposedly is perfect for blending the eyeshadow is stiff and useful. 
 Aritaum Wannabe acu ēnas sola būt:
ilgnoturīgas (12h noturība)
ūdensizturīgas
viegli iztušējamas
spīdīgas

Aritaum Wannabe eye shadows claims to be:
long wearing (12h resistance)
waterproof
blend able
sparkly
 Šoreiz es piekrītu pilnīgi par visiem punktiem, jo visu šo laiku, kad es lietoju šo produktu, tas vēl nevienu reizi nav mani pievīlis, lai gan tā kā pie mums vēl nav bijusi normāla vasara, es vēl īsti nezinu kā tas uzvedīsies karstā laikā, taču šīs acu ēnas patiešām ir ilgnoturīgas (ne gluži 12h, taču varbūt kādas 8h) un ūdensizturīgas, kā arī ļoooti spīdīgas un viegli iztušējamas (tikai ne ar to otiņu, bet gan ar pirkstu)! 
This time I agree with every single point that this product claims to do, because every single time when I used it never failed me and it's truly long lasting (well not 12h, but 8h at least), waterproof, very sparkly and blendable (not with that brush though, but with finger). 
Te var redzēt, ka tā nav visai pigmentēta krāsas ziņā, taču ļoti spīdīga, kas, manuprāt, ir tieši tas, kas vajag vasara.
As you can see it's not really pigmented in terms of color, but it's really sparkly and perfect for summer. 

12 comments:

  1. Tiešām nesakrājas plakstiņa locījuma vietā dienas beigās?
    Tā jau izskatās interesantas...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man parasti šāda veida acu ēnas sakrājas plakstiņa locījuma vietās, bet šī mani pārsteidza un nekur nesakrājās. :D

      Dzēst
  2. Es nevaru nēsāt šāda veida ēnas... lai cik labas tās nebūtu, man viss sastājās krunciņās. :)
    Izskatās viegli un skaisti, bet es turos no šādām pa gabalu. hi :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. es arī kādreiz turējos pa gabalu no acu ēnām.. :)

      Dzēst
  3. Jā, šādas man arī patiktu :) Smuki.

    AtbildētDzēst
  4. Man rādās, vai kā, bet izskatās pēc tām foršajām slapjā efekta acu ēnām ^^

    AtbildētDzēst
  5. Smukas jau ir, jā, bet es laikam tajā pat grupiņā, kamēr uz sevis nepamēģināšu, neticēšu, ka ūdensoturīgas :)
    Bet tonis tāds foršs un viegls :)

    AtbildētDzēst