sestdiena, 2014. gada 12. jūlijs

Šodienas pirkumi

Sveiki!
 
Tā kā gatavojos ceļojumam, iegriezos aptiekā, lai paķertu dažas vajadzīgas lietas un nolēmu padalīties veiksmīgajos pirkumos.

Nezinu, kāpēc, bet es vienmēr skopojos uz jaunu ķemju pirkšanu... :D Taču nopirku šo Magic brush, kas ir tīīīk lieliska! Es nekad nēesmu lietojusi ķemmi, kas tik viegli plūst caur matiem. Šo gan iegādājos Drogas viekalā.
Tā kā braucu uz ļoti saulainu valsti un man ir ārkārtīgi jūtīga āda pret sauli, nolēmu iegādāties Bioderma Photoderm SPF 50 fluīdu. Vēl nēesmu to mēģinājusi, taču ceru, ka tas man patiks, jo pēc apraksta tas izklausās lielisks - nav komedonisks, ūdensizturīgs, bez parabēniem un smaržas, paredzēts jūtīgai ādai, fotostabils un nepadara ādu spīdīgu.
Pats izdevīgākais pirkums, ko iegādājos Benu aptiekā ir šis ceļojuma komplekts no Bioderma par nieka 10 eiro!!! Viens Cicabio krēms maksā 10 eiro un mazais micerālais ūdens maksā 7 eiro, tā kā var teikt, ka es samaksāju tikai par krēmu.
 
 
Manuprāt, ļoti izdevīgs pirkums, tāpēc, ja arī tevi tas ieinteresēja noteikti skrien uz Benu patieku, kur ir 20% uz visām Bioderma Photoderm precēm un var iegādāties šo ceļojuma komplektu.

5 komentāri:

  1. Ooo, Biodermas komplekts tiešām ir ļoti vērtīgs! :)

    AtbildētDzēst
  2. Ooo, noteikti iegādāšos Biodermas komplektu, tiešām super izdevīgi un produkti iekšā labi! Cik maksāja ķemme, man gribas pamēģināt kaut ko jaunu, mana Macadamia no tangle ķemme jau apnikusi...to ķemmi var uz mitriem matiem lietot? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ķemmi var lietot arī uz mitriem matiem, maksāja apmēram 5 euro. ;)

      Dzēst
  3. Paldies par informāciju, skrienu uz aptieku :)

    AtbildētDzēst