ceturtdiena, 2015. gada 18. jūnijs

Vidusskolas izlaidums

Čau!
Nekad nebiju domājusi, ka visi šie skolas gadi paskries tik ātri, it īpaši vidusskola. Šķiet, ka laiks, gadiem ejot, skrien arvien ātrāk un ātrāk. Esmu ļoti laimīga, ka šis dzīves posms ir galā un es atrodos jaunu piedzīvojumu priekšā. Teiksim tā, skolas laiki nav kaut kas, ko es gribētu kādreiz mūžā atkārtot, jo skola man nekad nav asociējusies ar kaut ko patīkamu... Tāpēc izlaidums man bija ļoti gaidīts pasākums!!!
 
Es esmu liela perfekcioniste, tāpēc skolas laiks bieži vien priekš manis asociējās ar stresu, jo allaž visu vēlējos darīt perfekti, allaž uztraucos par to, ko par mani padomās cilvēki, tādēļ bieži nervozēju par sīkumiem un satraucos par lietām, kas nav nemaz tik svarīgas. Tāpēc, ja tu vēl joprojām esi skolniece, vēlos novēlēt izturību un pārliecību sevī, savos spēkos, neuztraucies par sīkumiem un vienkārši izbaudi to laiku, kad ir tik daudz brīvā laika...
Viena no patīkamākajām izlaiduma daļām (laikam jau visu oficiālo pasākumu daļā) ir gatavošānās - makeup up, mati, kleitas, kurpes, aksesuāri... Tad nu ļauju jums ieskatīties, kā es gatavojos izlaidumam:
Mana "makeup stacija"!! Teikšu godīgi man patīk šī makslinieciskā nekārtība. :D Šeit un nākamajās fotogrāfijās var redzēt kādu kosmētiku es izmantoju.  
 
Acu makeup nolēmu veidot rozā toņos, jo nekad iepriekš nebiju lietojusi rozā acu ēnas, mans kopējais tēls bija rozā toņos, vēlējos izmēģināt kaut ko jaunu un rozā ir mana mīļākā krāsa. :D 
 
 Nagu laka - sīkums, bet ļoti svarīga lieta visa koptēlā. Šoreiz es izvēlējos visai neparastu un nepierastu sev toni - metālisku, ar rozā spīdumiem no Catrice (04 - Lost'N Roses), joprojām nezinu vai man īsti patīk šī nagu laka, taču tā jauki spīd saules gaismā, kas izskatās ļoti skaisti.
Mans makeup, diezgan vienkāršs, ne pārāk pārspīlēts, rozā toņos un kaķacs. Kā pamatu izmantoju Maybelline Color Tattoo (65 - Pink Gold), tad pa virsu, lai nostiprinātu, izmantoju Catrice  (020 - Gold n'Roses), ārējos kaktiņos nedaudz pieliku bordo toni.

15 comments:

  1. Tāda lellīga pasaku princeses! Smuki!
    Un apsveicu! Savā izlaidumā jutos tik brīva un laimīga, lai gan bildēs sejas izteiksme bija visnopietnākā :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. liels paldies! ;D
      es arī jutos nedaudz patīkami uztraukta izlaiduma laikā!! :)

      Dzēst
  2. apsveicu ar izlaišanos :) un, skatoties uz to krāsu gammu, tā vien gribas dungot dziesmiņu "rozā, rozā visas manas bantes" :) pozitīvi :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. paldies!!! ;)
      haha, rozā ir mana mīļākā krāsa! ;D

      Dzēst
  3. Princese! Ļoti labi izskaties!
    Apsveicu ar vidusskolas beigšanu :)

    http://happinessvictim.blogspot.com
    x

    AtbildētDzēst
  4. Kāda tu mīlīga un maiga būtne. Vislielākie sveicieni vidusskolu beidzot! Tagad tik nebaidīties un doties uz priekšu, pārvarēt lielākus un mazākus kalnus. :)

    AtbildētDzēst
  5. Pirmā doma ieraugot bildes- kas par lelles skatienu !! :)
    Apsveicu ar izlaidumu,novēlu Tev atrast sevi :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. paldiesiņš!! jā, tagad tiešām ir laiks, kad ir jāizvēlās īstais ceļš, lai atrastu sevi... :)

      Dzēst
  6. Apsveicu!
    Pati arī šogad beidzu skolu un sākumā bija liels atvieglojums, bet tagad pat sāk pietrūkt..
    Pievienojos meitenēm - pasakains makeup kā lellei!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies!
      Apsveicu tevi arī ar skolas beigšanu!!!! ;)

      Dzēst
  7. Ļoti patīk tavs blogs, tiešām ļoti interesanti palasīt un tev ir ļoti skaistas bildes ^^

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. liels paldies!!! :) ļoti patīkami dzirdēt, ka tev patīk lasīt manu blogu ;)

      Dzēst