svētdiena, 2013. gada 25. augusts

Shiseido Perfect Whip

Heihei!
Iepriekš es biju dzirdējusi ļoti daudz labas atsauksmes gan no ārzemju blogiem un youtube, gan arī no mūsu pašu latviešu blogiem par šo produktu. Es to iegādājos kādu mēnesi atpakaļ un tagad, kad esmu to kādu laiciņu jau lietojusi, man ir radies par to viedoklsi ar, kuru vēlos ar jums padalīties.
I have heard a lot of good reviews about this product in diffterent blogs and youtube. I bought it about a month ago and since I have been using for quite a while, I have something to say about this product.

Iepakojums ir visai vienkāršs. Nav nekāda dozatora, tāpēc šajā ziņā sanāk lietot to diezgan izsķērdīgi. Viss par un ap uz iepakojuma ir rakstīts japāņu valodā. Šo produktu iesaka lietot kopā ar speciālu sietiņu, kas it kā palīdz ātrāk izveidot putas, bet man negribējās pirkt un čakarēties ar to sietiņu, tāpēc lietoju šo tāpat, bez sietiņa. Iepakojums satur 120g produkta un maksāja ~6 Ls.
The packaging is really simple, it doesn't have any pump, so it's hard to control how much product will come out. A lot of people recommend to use a special bubble foam net creator with it, but I was just to lazy to buy a special net for this product, so I just use it without the net. Tube contains 120g of product and it was ~7 pounds or ~10 dollars. 
Tas ir diezgan biezas, krēmveidīgas konsistences. Sākumā, kad to uzliek uz sejas, šķiet, ka tas vispār neputosies, bet jo vairāk to iestrādā un iemasē ādā, jo vairāk tas putojās. Tas ir ļoti maigs un galīgi nesausina ādu. Manuprāt, tas derēs jebkuram ādas tipam, gan sausai, gan taukainai un it īpaši kombinētai. Man ir kombinētais ādas tips un es ievēroju, ka ir ļoti grūti atrast tādu sejas mazgāšanas līdzekli, kas ne parāk sausina ādu, bet arī labi to attīra. Pēc sejas mazgāšanas āda kļust pilnīgi "squeaky clean" un svaiga. Tam piemīt arī tāda kā ļoti tīra, svaiga smarža. 
It is pretty thick consistency. When you just put it on your face it seems like it wont lather pretty well, but when you start to massage it into your skin it lathers up pretty well and makes amazing foam. It is very gentle and it doesn't dry out the skin. I think it will suit any skin type, because  it doesn't dry out the skin, but at the same time cleanses it very well. After cleansing your skin it feels very fresh and squeaky clean. This product also has a slight, very fresh and clean scent. 
Shiseido ir vairāki "Perfect" kolekcijas produkti, kurus ir vērts izmēģināt. Otrais populārākais pēc perfect whip ir perfect oil. :)
Shiseido has a whole "Perfect" product line, which contains other products worth trying out. Second the most popular product after perfect whip is perfect oil.

3 komentāri:

  1. O, tas varētu būt līdzīgs Shiseido pureness sejas mazgājamai želejai, ko pārdod pie mums!

    Ar sietiņu ir vienkārši, es izgriezu gabalu no parastās močalkas, ir baigi ok, uzputo fantastiski.

    Un jā, tieši no tava bloga es saslimu ar šo te japāņu/korejiešu štelli! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. ā jā, es mēģināju tā darīt ar parasto mačalku, bet baigi čakarīgi. :D
      hahah japāņu/korejiešu štelle tiešām ir ļoti bīstami lipīga! :D

      Dzēst
  2. Noteikti manu pirkumu sarakstā :)

    http://monasdzivessikumi.blogspot.com

    AtbildētDzēst