otrdiena, 2013. gada 22. oktobris

My wishlist

Hello!
Savu pirmo vēlmju sarakstu veidoju jau ļoti sen un esmu priecīga, ka lielāko daļu no tā esmu piepildījusi! :D Atceros, ka pagājušo reizi man bija vairāk kosmētikas, šoreiz dominē sejas ādas kopšana, jo man ir iestājies tāds kā "anti make-up" laiks, kad nav ne vēlmes, ne arī laika lietot un iegādāties kosmētiku. Vai ar jums arī tā notiek? :)
My first wishlist I did a long time ago and I'm happy that the most of it I have fulfill! :D I remember that last time I had a lots oh makeup in my wishlist, but this time it's mostly skincare, because recently I kind of don't have any time and wish to wear and buy makeup. Does it happens to you too? :)

Korejiešu sejas maskas. Ohh... Tās es vēlos iegādāties jau sen, bet nekādīgi nevaru izvēlēties īsto starp milzīgo masku sortimenta. Etude House, The Face shop, Beauty clinic, Mizon?
Korean sheet masks. Ohh... I have been wanting to try them for a really long time, but I just can't choose which one to buy. Etude House, The face Shop, Beauty Clinic, Mizon?
Izmēģināju testerīti un man ļoti iepatikās. Mitrina, nomierina un izlīdzina ādu, pietam vēl cena ir diezgan saprātīga, jo Bioderma Hydrabio tomēr cena bišķiņ kož.
I tried a tester of it and really liked it. It moisturizes, soothes and makes skin more even.
Silikona sejas mazgāšanas otiņa (?). Šo es jau gaidu veselu mūžību. Pasūtīju kaut kad augustā, bet tā vēl joprojām nav atnākusi, tagad nopirku otru, cerams, ka atnāks. :D
Silicone face cleansing brush. I have been waiting for this for ages. I bought one in August and it still haven't arrived, so I bought another one again, I hope that this one will come. :D
Esmu dzirdējusi pārāk daudz labas atsauksmes par šo Lenaige Sleeping Pack, tādēļ es to tik ļoti vēlos izmēģināt. Der visiem sejas tipiem + vēl cena arī visai pieņemama. 
I have heard too much good reviews about this Lenaige Sleeping Pack, so that's why I want to try it. It fits every skin type + price is not too bad.
Man vienkārši vajag jaunu vaigu sārtumu, jo mans mīļākais korallīgais no Essence sadruba drupačās uz grīdas un labot to nav vērts, tāpēc domāju iegādāties kādu no Catrice sārtumiem, jo esmu redzējusi līdzīgu toni Essence sārtumam, lai gan man ļoti patīk korejiešu sārtumi, bet negribās gaidīt divas nedēļas, kamēr tas atnāks.
I just need a new blush, because my favorite one from Essence shattered on the floor and it's not worth to fix it, so I want to buy a blush from Catrice, because I have seen very similar color to Essence one, although I really like Korean blushes, but I just don't want to wait two weeks till it arrives. 
It kā man patīk šīs smaržas, bet pēdējo reizi, kad tās smaržoju sāki šaubīties. Tagad īsti nezinu, ko es gribu, bet jaunas smaržas man vajag! :D
I kind of like this fragrance, but last time when I smelt it I was not really sure anymore. Now I don't really know what do I wan't, but I still need a new fragrance! :D
Šis ir jaunums no Skin79 BB krēmu ģimenes. Man ir rozā BB, kas ir domāts taukainai ādai, bet tā kā ziemā mana āda paliek ekstra sausa, tad šis violetais - sausai ādai ir tieši laikā. Vienīgais, kas mani joprojām atgrūž no šī BB krēma tūlītēja pirkšanas ir tas, ka tas maksā ~40 dolārus, kas ir divas reizes vairāk nekā rozā BB krēms. :O Interesanti, kāpēc tā...? :/
This is new BB cream from Skin79 BB cream family. I have the pink one, which is for oily skin, but since my skin gets really dry in winter this violet one would be perfect for me. The only thing that's still pushing me from buying this BB is that it costs 40 dollars, which is 2 times more than a pink BB cream. :O Interesting, why is that so...? :/

7 komentāri:

  1. Man arī gribētos izmēģināt korejiešu sejas maskas - vai vispār kaut ko no viņu ražotajiem brīnumiem. =D

    http://secretsofelephante.blogspot.com/

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. ja sāksi, tad nevarēsi apstāties, jo korejiešu kosmētika ievelk... :D

      Dzēst
  2. Šodien dzirdēju atkal par Kanebo skandālu, ka tas satur ļoti bīstamas vielas, un ka beidzot ir pierādījumi , man negribās vairs ne japāņus,ne korejiešus mēģināt :( Bet produkti jau dikti kārdinoši.. ehhh

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. ne tikai korejiešu/japāņu kosmētika satur visādas neforšas lietas, bet arī visa pārēja ārpus ES, jo ES ir aizliegtas vairāk nekā 1000 bīstamu vielu, kas kādreiz tika izmantotas kosmētikas ražošanā, bet citur pasaulē (piemēram, ASV ir azliegtas tikai 5) ^^ pietam no tā mūsdienās tik un tā nevar izvairīties - ķīmija ir visur! :D
      taču es tev piekrītu, pēdējā laikā salasījos visādas briesmas par visādām kosmētiskajām firmām, ka tagad cītīgi pētu produktu saturu.

      Dzēst
    2. Es tāpat! Bet mani šokēja vienkārši tas,ka tāds kosmētikas gigants( es zināju,ka tā kosmētika, satur ķīmiju) bet es nenojautu,ka viņi vnk nomaina kaut kādus nosaukumus, un viss ok. + Tāādu naudu plēš no patērētājiem, toniks Douglas maksā 300ls..nu piedod atvaino.. :D

      Dzēst
  3. Ja vien es Tev varu ko ieteikt, lai papildinātu Tavu wishlist sarakstu, tad tā būtu noteikti Mizon produkcija. Pašlaik kā reiz taisu augšā savu blogu, kur centīšos visu sīki un smalki izstāstīt par saviem favorītproduktiem no korejiešu kosmētikas klāsta - bet jau tagad varu 'pačukstēt', ka noteikti, noteikti izmēģināšanas vērti ir Mizon serumi sejai un jo īpaši Mizon Aha-Bha sejas toniks! Tas ir KAUT KAS! :) Redzu, ka arī Tu esi korejiešu kosmētikas lietotāja un atbalstītāja, tāpat kā es :) Man pat dažkārt šķiet, ka esmu kā apmāta ar Koreju, jo mājās, kur vien skaties, visur ir viņu kosmētika :)
    Danatty

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ar Mizon man nav veicies, neviens no viņu produktiem mani kaut kā nav sajūsminājis, bet man ļoti patīk Etude House un Tonymoly ^^

      Dzēst