svētdiena, 2014. gada 3. augusts

La Roche Posay Effaclar Duo+

Hello!
Viens no maniem Grieķijas pirkumiem bija šis La Roche Posay krēms, kas ir visai populārs starp beauty blogiem un youtube, tādēļ tā kā šķiet, ka es jau veselu mūžību esmu cīņā par gludu ādu, nolēmu arī šim kareivim dot savu iespēju!
One of me purchases from Greece was this cream, that is quite popular in beauty blogs and youtube, so since I have been struggling with blemishes seems like forever, I decided to give this cream a chance to impress me!

La Roche Posay ir franču ādas kopšanas produktu firma un man ir ļoti žēl, ka tā nav pieejama arī Latvijā, jo mani ieintriģēja ļoti daudzi produkti, kurus diemžēl uzreiz nevarēju iegādāties.
Viens no viņu populārākajiem produktiem ir Effaclar Duo krēms, kas ir paredzēts ādai ar noslieci uz pumpām. Pavisam nesen šo krēmu uzlaboja, un nosaukums tika nomainīts uz Effaclar Duo+. Jaunā formula sola cīnītes ne tikai ar pumpām, bet arī ar to atstātajām rētiņām.
La Roche Posay is French skincare brand. One of their most popular products is Effaclar Duo cream, which is provided for acne prone skin. Recently they upgraded cream and changed the name to Effaclar Duo+. The new formula claims to not only fight with the pimples, but also with the scars.
Lietojo to jau apmēram 3 nedēļas, taču nekādus izteiktus rezultātus nēesmu manījusi, taču ievēroju, ka uz deguna ir mazāk melno punktiņu. Dienas gaitā āda tik ātri nepaliek spīdīga, taču krēms nekādā ziņā nesausina ādu un ar šo es pat aizstāju savu mitrinošo krēmu. 
I have been using it for 3 weeks, but I haven't seen any particular results, although I have noticed that I have less blackheads on my nose. Trough out the day my skin doesn't get as shiny, but the cream still hydrates the skin very well and it doesn't make it drier. 
Konsistences ziņā tas ir ļoti viegls, gelveidīgs - ideāls priekš taukainas ādas. Iesūcas vidēja ātri, nav lipīgs.
It is very lightweight in consistency, kind of like gel - ideal for oily skin. Soaks in fairly fast, not sticky.
 
Godīgi sakot, es gaidīju kaut ko vairāk, jo esmu dzirdējusi fantastiskas atsauksmes par produktu, taču es to uztveru vairāk kā vieglu, vasaras mitrinošu krēmu nekā pretpumpu līdzekli. Es turpināšu lietot šo krēmu un noteikti paziņošu, ja kaut kas ir mainījies uz pozitīvo pusi kādā no favorītu vai tukšinieku rakstiem. ;)
To be honest I was expecting something more, because this product is so hyped up, but I personally think that it's just great, lightweight, summer moisturizer, definitely not an acne fighting product.

10 comments:

  1. Pret pumpām lielisks ir šis http://www.boots.com/en/La-Roche-Posay-Effaclar-A-I-Targeted-Breakout-Corrector-15ml_865644/

    Palīdz pret pumpām, kas veidojas - it īpaši lielajām. Man uz urrā, draugs ar sajūsmā, būtībā sūtam uz atlaidēm x3, lai katrā mājā/somā būtu līdzi.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Par šo esmu dzirdējusi, bet to ir jāliek lokāli uz pumpu, ja? Parasti tāda tipa krēmi, man nekad nestrādā. :)

      Dzēst
    2. Mums pieejamie ir uz salicylic acid, bet šis ir uz benzoyl peroxide. Aptiekā prasīju, deva kko ar SA - teicu, ka nestrādā un dabūju šo.

      Dzēst
    3. interesanti! cik es sapratu, ka pie mums neko ar benzoyl peroxide aptiekās brīvi nemaz nevar nopirkt, tikai ar ārsta recepti. :/

      Dzēst
    4. akneug var bez receptes, vienigais paslaik kaut kur pazuda, interneta raksta a aptieka, bet vai ir uz vietas nav zinams. Man loti palidz, tagad mekleju to visas aptiekas, nopirku acnix,pameginasu,bet ja bus bezjedzigs atkal mekleshu ar nenzoyl peroxide. 7 gadus lietoju un vienmer bez receptes bija pardosana

      Dzēst
  2. + kopumā man ir 5 dažādi produkti. Ja būtu pieejams lv - pārietu pilnībā uz LRP

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. mhm LRP ir daudz produktu, ko vēlētos izmēģināt, bet tā kā Latvijā tas pie mums vēl nav pieejams palikšu pie savas Biodermas. ^^

      Dzēst
    2. Mana pieredze ar šo krēmu- jālieto tiešām ilgstoši, tad būs efekts.

      Dzēst
  3. Man parasti reti kas palīdz bet no šī krēma jau pirmajā nedēļā bija izmaiņas. Franču kosmētika tiešām ir laba, spēcīga un ja jūtams efekts no kāda viņu krēma, tad efekts būs spēcīgs.

    AtbildētDzēst