ceturtdiena, 2014. gada 14. augusts

Vichy Normaderm exfoliating gel scrub

Hei!
Nolēmu uzrakstīt atsauksmi par vienu no produktiem, kas pēdējā laikā man ir ļoti iepaticies un palīdzējis momentos, kad nezināju, ko iesākt ar savu ādu!
I decided to write a review about my recent favorite, which has helped me in the moments when I didn't know what to do with my skin!

Vichy Normaderm skrubis ir paredzēts taukainai, problemātiskai ādai. To var iegādāties jebkurā aptiekā par apmēram ~20 eiro. Viens iepakojums satur 125 ml produkta.
Vichy Normaderm scrub is for oily, acne-prone skin. 
Šī ir dziļi attīroša, noloboša želeja ar jojoba mikrogranulām. To ir jālieto uz iepriekš attīrītas ādas, īpašu uzmanību pievēršot T-zonai. Šis skrubis ir ļoti abrazīvs un es noteikti to neiesaku jūtīgas un sausas ādas īpašniecēm.
It is deep cleansing, exfoliating gel with jojoba microgranules. You have to use it on before cleansed skin, giving extra attention on T-zone. It is very abrasive and I definitely don't recommend it for those with sensitive or dry skin.
Tas ir gaiši zaļā krāsā ar tumši zaļām bumbiņām, kas ir diezgan mazas, tās nav pārlieku asas, taču tā kā skrubja sastāvā ir diezgan augsta salicilskābes koncentrācija pēc tā tā lietošanas, āda var būt nedaudz savilkta, bet ne sausa. Tam piemīt svaiga, tipiskā Vichy Normaderm produkta smarža. Produkts man ļoti patīk, taču nedomāju kā pirkšu to atkārtoti (vismaz ziemas laikā, kad mana āda kļūst sausa), varbūt jums ir kādi ieteikumi pīlingiem un skrubjiem sausai ādai?
It is light green gel with dark green exfoliating particles, which are pretty small, but they are not too sharp, but since the scrub has a high concentration of salicylic acid, so it can make skin pretty tight, but not dry. It has pretty fresh, typical Vichy Normaderm product smell. I really like the product, but I don't think that I will repurchase it for winter, when my skin gets dry.

6 komentāri:

  1. Šis man bija par daudz abrazīvs un nenormāli sausināja manu ādu.
    Un jā, es ar esmu meklējumos...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. lietoju to tikai taukainai T-zonai, jo vaigi man ir ekstra sausi. ;D
      jaa, man šķiet, ka atrast labu skrubi/pīlingu sausai ādai ir grūti. :/

      Dzēst
  2. Oi, šis man galīgi nepatika, pievienojos iepriekšējam komentāram - mežonīgi sausināja, pēc tam beigās izlietoju mugurai, tur bija OK.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. hmm, man tik sausinošs viņš nav. Tzonai der perfekti! :)

      Dzēst
  3. Ja jūtīgai ādai, bet labi abrazīvs, lai nesausina ādu, tad varu ieteikt Lush Dark Angels, par to biju sajūsmā :)

    AtbildētDzēst