otrdiena, 2013. gada 26. novembris

Tukšinieki #6

Sveiki!
Esmu klāt ar saviem tukšiniekiem - šoreiz tie ir divpadsmit un veseli četri no tiem ir kosmētika, kas ir sasniegums priekš manis :D, jo katru mēnesi kosmētiku nesanāk izlietot.
1. Escada Cherry in the air - lietoju tās visu vasaru un biju apsēsta ar tām. Līdz pat pēdējai pilītei izbaudīju aromātu un biju bēdīga, kad tās beidzās, taču ziemā tomēr gribas kaut ko "nopietnāku". Tagad Lietoju Lanvin Eclat D'arpege.
2. Garnier dezodarants - nekas interesants, dezodorants kā dezodorants.
3. Bioderma Sensibio ūdens - vismīļākais attīrošais ūdens. Esmu izlietojusi neskaitāmus iepajumus šī produkta.
4. Visādi Lush testerīši - visā visumā man patīk Lush un viņu produkcija, pagaidām nekas nav licis vilties.
5. Carex roku dezinfekcijas līdzeklis - kādreiz likās, ka dezinfekcijas līdzeklis ir must have, bet tagad iztieku bez tā un nekādu atšķirību nejūtu. :D
6. Etude House Collagen Moistfull acu krēma testerītis - bija ok, labi mitrināju acu zonu, bet arī bez tā varu iztikt.
7. Essence kompaktais caurspīdīgais pūderis - patīīīk, esmu liela Essence caurspīdīgo pūderu fane. Nesen pabeidzu birstošo un šo, tagad iegādājos vēl vienu birstošo. Super!
8. Etude House Chocolate Smudge Liner - lietoju daudz un tas man ļoti patika. Taču laineris ļoti ātri izžuva un kļuva akmens ciets. :( Atsauksme šeit.
9. Essence šķidrais acu laineris - ļoti lēts, piesātināti melns, glossy finišs, laba noturība, ja nepieskarās acīm, pilnīgi noteikti nav asaru/ūdens noturīgs (sanāks riktīga panda). Taču par tādu cenu (ja nemaldos, tad bija astoņdesmit santīmi) grēks nepirkt.
10. Essence marble mania vaigu sārtums- tik skaists sārtums!!! Tas nav spīdīgs, taču piedod tādu kā veselīgu, svaigu sejas spīdumu (glow! es vairs vispār neprotu latviski izteikties, kas tas ir!! :D). Nometu uz zemes un tas izsķīda mazos gabaliņos, ehh... Žēl. :/
11. Garnier Intensive 7 days sos repair roku krēms ar šī sviestu - patīīīk, forši smaržo, ātri iesūcas ādā un labi mitrina rokas, esmu iztukšojusi vairākus iepakojumus šī krēma.
12. Bioderma Cicabio krēms - patīk, bija manos oktobra favorītos. Garnier matu serums. Absorbējošie papīrīši sejai.

4 komentāri:

  1. Esence smaržas ir fantastiskas :)
    Un Lush līdz šim arī man nav licis vilties :)

    AtbildētDzēst
  2. Ooo, smaržas piebeigtas! Es nekādīgi nevaru saņemties kaut ko no smaržu plaukta "dabeigt" līdz galam!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. es vienmēr pērku 30ml (parasti smaržas man ātri apnīk) un cenšos tos izlietot līdz pērku nākošās.

      Dzēst
    2. Jaa, man ar smarzhaam tieshi tas pats, bet kad nopirku 30 ml tilpumu, tad aatri izlietojaas :)
      Izskataas, ka Lush tev ljooti patiik. ;)

      Dzēst