svētdiena, 2014. gada 29. jūnijs

Aritaum Honey Melting Tint

Hello!
Sen nēesmu rakstījusi nevienu atsauksmi, bet beidzot ir parādījies kāds produkts par kuru es ļoti vēlos padalīties informācijā ar jums, jo kopš brīža, kad to saņēmu nespēju beigt priecāties, cik ļoti tas man patīk.
It's been a while since the last review, but recently I have been obsessed with this product, so I decided to share information about this products with you!


 Aritaum honey melting tint kolekcijā tiek piedāvāti 10 ļooooti skaisti toņi, ja godīgi, tad ja man būtu iespēja tos iegādāties klātienē, es nopirktu visas pieejāmās krāsas, taču es iegādājos otro gaišāko toni - sugar syrup. Šo lūpu krāsu es iegādājos šeit www.beautynetkorea.com. Cena ir ~10 dolāri.
In Aritaum honey melting tint collection there are 10 absolutely stunning colors. To be honest, I would buy all the colors, if I could, but I got the second lightest shade - sugar syrup. This lipstick I got in www.beautynetkorea.com. It costs ~10 dollars.
Šī lūpu krāsa sola būt:
lūpu balzāms + lūpu tinte vienā
mitrinoša (satur medus ekstraktu)
ilgnoturīga 
neizplūst ārpus lūpu līnijas (satur kolagēnu)

This lipstick claims to be:
lip balm + lip tint in one
moisturizing (has honey extract)
long lasting
doesn't blur out of lip line (has collagen) 
Manuprāt, tā nav diez ko mitrinoša lūpu krāsa, taču man patīk tās krēmīgā konsistence un tonis. Sakarā ar izplūšanu ārpus lūpu līnijas, nevarēšu tā objektīvi pateikt, jo nekad ar to nēesmu saskārusies. Kā arī es ne visai piekrītu par ilgnoturību, jo līdz ko sāku ēst/dzert, lūpu krāsa acumirklī pazūd. Man ļoti patīk nedaudz skābenā, augļu konfekšu smarža, kas piemīt šim produktam. 
I wouldn't say that it is very moisturizing, but I really like the color and creamy consistency. I haven't really experienced any blurring out of my lip line ever, so I can't really say anything about it. Also I would not really agree with the longevity of the lipstick, because as soon as I start to eat or drink it disappears immediately. I really like the little sour, fruity candy smell of this lipstick.

2 komentāri:

  1. Smuks persiku tonis :) Tieši tāds kāds parasti prasā vasaras dienās - neko smagu, bet ar nelielu krāsu un mirdzumu :)

    AtbildētDzēst