piektdiena, 2014. gada 20. jūnijs

Tukšinieki #10

Sveiki!
 
Esmu šokā par šo "nepieredzēti karsto" vasaru, ko maija sākumā mums solīja metereologi. Tāda sajūta, ka jau rudens iestājies un manas vasaras klietas tā arī paliks skapī nenēsātas. :/ Taču, runājot par tēmu, man ir sakrājies vēl viens tukšinieku bariņš!
1. Isana nagu lakas noņēmējs - smirdīgs, bet dara savu darbu labi un ir lets.
2. Nivea acu kosmētikas noņēmējs - patīk, tas ir noņem gan laineri, gan skropstu tušu, ir maigs un nesausina acis.
3. L'oreal Elvital Fibrology kondicionieris - sākumā ļoti patika un es pat izlietoju veselus divus iepakojumus, taču beigās man sāka šķist, ka tas galīgi sausināt manus matus, tā kā domāju, ka vairs šo kondicionieri neiegādāšos.
4. John Frieda luxurious volume šampūns - fūuu šausmīgs šampūns, piebeidzu to ar grūtībām! Tas pilnīgi noteikti nedod nekādu kuplumu, jo pēc šī šampūna lietošanas mati ātrāk taukojās un tas galīgi neattīrija matus.
5. Pantene aqua light šampūns - viens no maniem mīļākajiem šampūniem, tas ir labi attīra, bet nesausina un nepadara matus smagnējus.
6. Bioderma Sensibio micerālais ūdens - patīkpatīkpatīk! Nespēju iedomāties savu ikdienas sejas kopšanas rutīnu bez šī produkta.
7. Bioderma Global krēms - lietoju kā mitrinošo sejas krēmu no rīta, dienās kad ārā bija karsts vai kad sagaidāma kāda sportiska aktivitāte vai kaut kas tāds, jo šis krēms lieliski matē ādu visas dienas garumā, ta'dēļ noteikti iesaku to cilvēkiem ar taukainu ādu. Tomēr nedomāju, ka pirkšu to atkārtoti, jo esmu apmierināta ar Bioderma Cicabio krēmu. Atsauksme šeit.
8. L'oreal Butterfly Effect skropstu tuša - nepatika, jo salipināja skropstas.
9. Maybelline Big Eyes skropstu tuša - esmu atradusi jaunu mīļāko tušu, skropstu tuša ir ļoti melna, lieliski kuplina.
10. Biosilk serums matiem - nekas īpašs, pilno iepakojumu nepirkšu.
11. Rich argana eļļa matiem - nepatika, padarīja manus matus taukainus lai gan liku to pašos galiņus un pavisam maz. Atdevu mammai un viņai patika, jo viņai ir diezgan biezi mati, plāniem matiem šo eļļu noteikti neiesaku.
12. Maybelline Instant anti-age rewind konsīleris - nepatika, jo likās pārāk sauss un īpaša vajadzība šādam konsīlerim man nav. Šeit ir atsauksme.
13. Visādi paraudziņi no SkinFood, Liole un Tonymoly - visi patika, taču abi BB krēmi bija par tumšu.

1 komentārs:

  1. Tavs tukšinieku raksts liek man atcerēties to, ka drīz jau jūnijam beigas!

    AtbildētDzēst