ceturtdiena, 2015. gada 1. janvāris

2014. favorites: makeup

Sveiki!
Atkal ir pienācis laiks apkopot visa gada favorītus. Teikšu godīgi, man tas likās pavisam viegli, jo tikai daži produkti patiešām izcēlās un es izvēlējos tos, kurus lietoju gandrīz vai katru dienu.

Skin79 BB krēms - izlietoju veselus 2 iepakojumus un sāku uztraukties, ka vai tiešām es kļūstu no tā atkarīga? :D Neko labāku nespēju atrast, jo salīdzinot ar šo, viss pārējais izskatās slikti. Laikam man ir ļoti kaprīza āda avi arī es esmu vienkārši izvēlīga. ;)  Atsauksme ir šeit.
Catrice Ultimate Shine lūpu krāsa (220 - Mrs. Brightside) - absolūts šī gada favorīts, jo lietoju to tik daudz, ka tā būs mana pirmā lūpu krāsa, kuru pabeigšu līdz galam. Mitrinoša, spīdīga (glossy) un super krāsa! Šeit vari apskatīt atsauksmi.
E.l.f. mineral eyeshadow primer - vienīgais acu praimeris kam varu 100% uzticēties, ka tas mani nekad nepievils!! :D 
Essence longlasting acu zīmuļi - superīgi acu zīmuļi, krēmīgi, viegli klājas, taču līdzko nožūst tie nekur nesmērējas un paliek uz vietas, lieliska noturība + tos nevajag asināt un tie maksā vien nedaudz vairāk par eiro. Lietoju tos katru dienu.
Tonymoly backstage gel liner (pearl brown) - lieliska noturība pat karstā laikā, taču to ir arī viegli noņemt, krēmīgs + tam komplektā nāk arī otiņa. Ja vēlies apskatīt atsauksmi, kliko te.
Essence quattro acu ēnas (05 - to die for) - vienīgais acu ēnu komplekts, kas manuprāt, derētu ikvienam, kas nevēlas "čakārēties" ar sarežģītiem acu meikapiem un ikdienā vēlas kaut ko vieglu! 

Nākošajā rakstā apkopošu visus sejas kopšanas favorītus! :)

6 komentāri:

  1. Foršs favorītu saraksts! Manos favorītos ir Chanel tonālais krēms uz ūdens bāzes. Varu piebilst, ka labi ir arī Catrice long lasting zīmuļi, kuri nemaksā dārgi un ir superīgi. Acu ēnas tiešām var redzēt, ka tev patīk, bedrītes ir labākais pierādījums. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. hmm noteikti būs jāizmēģina Catrice zīmuļus! :)

      Dzēst
  2. Būs jāizméģina Elf acu ēnu bāze :)

    AtbildētDzēst
  3. Forši! :) Šos zīmuļus no Essence neesmu mēģinājusi, bet Gel eye pencil ir super-puper!

    AtbildētDzēst