piektdiena, 2015. gada 2. janvāris

Dr.Wolff's Acne Attack

Čau!
Vienmēr ieejot aptiekā, šis produkts allaž pievērš manu uzmanību, jo nosaukums vien sola daudz un arī iepakojums ir ļoti piesaistošs, tāpēc es nolēmu to beidzot izmēģināt.
Every single time when I go to drugstore I always look at this products, because it's sooo flashy, not only the name of it, but also the packaging.

Kā jau minēju iepriekš, šī produkta iepakojums ļoti piesaista uzmanību un tieši tādēļ es tik ilgi šaubījos vai tas tiešām varētu palīdzēt manai ādai izskatīties labāk. Manuprāt, viss, kam ir pārāk spilgts iepakojums, pārāk laba reklāma, vienmēr slēpj kaut ko... :D 
 As I said before the packaging of this product is super flashy, so that's way I was hesitating should I get it, because I think that everything what is too flashy or has a good advertisement is kind oh sketchy... :D
Acne attack maksā apmēram 18 eiro par 40g produkta. Tūbiņa ir gara, balta un matēta, diezgan minimālistiska, ja neskaita milzīgo Acne attack nosaukumu.
Acne attack costs about 18 euros for 40g of product. The tube is long, white and matte.
Tas ir taukus nesaturošs krēms vieglas aknes ārstēšanai. Krēms satur 10% augļskābes un to sāļus, regulē ādas pH un sola cīnīties ar akni veicinošām baktērijām, pinnēm un melnajiem puktiņiem.
It is oil free, light acne treatment. Cream has 10% of acids and it regulates pH of the skin, fights the acne bacteria and blackheads.
Es biju ļoti skeptiska, kad tikko sāku to lietot, taču lietojot to jau apmēram mēnesi, esmu pamanījusi lielas izmaiņas savas ādas stāvoklī. Principā savu ādu esmu savedusi kārtībā, taču es allaž vēlos, lai tā būtu tik gluda, cik vien iespējams. :D Tas var nedaudz kost, taču tas nozīmē, ka krēms strādā. Kopš sāku to lietot, mana āda ir kļuvusi daudz gludāka un melnie punktiņi ir gandrīz pazuduši.
I was very skeptical when I first started using it, but after a month, I have noticed a huge difference in my skin. It can sting a little bit, but that's ok, because it means that it's working. Since I have started using it, my skin has become much more smoother and all the blackheads are almost gone.
Šeit var apskatīt sastāvu, kliko uz bildi, ja vēlies, lai tā būtu lielāka.
Here you can see the ingredients, click on the picture if you want to make it bigger.
Krēma konsistence ir ļoti viegla, gēlveidīga un tās ātri iesūcas. Es domāju, ka tas derēs visiem ādas tipiem, ja nav alerģija no augļskābēm. 
The consistency of the cream is very lightweight, gel like and it soaks in very fast. I think it will work for all skin types, if you don't have allergies on acids.

4 komentāri:

  1. kurā aptiekā tādu var nopirkt? man tūvējās aptiekās laikam nekā tāda nav :D

    AtbildētDzēst
  2. Vai gadījumā ādu nesausina? Un lieto divreiz dienā, no rīta un vakarā?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. jā, jālieto divas reizes dienā, man ādu nesausināja. ;)

      Dzēst