svētdiena, 2015. gada 4. janvāris

2014. favorites: skincare

Hei!
Turpinot 2014. gada favorītus šajā rakstā apkopošu visus šī gada mīļākos sejas kopšanas produktus, kurus esmu pirkusi atkārtoti un lietojusi tos katru dienu.

Mana āda ir ļoti jūtīga uz dažādiem laikapstākļiem. Līdz ar rudens iestāšanos, apmēram oktobrī mana āda sāk palikt sausa, bet jūnijā mana āda sāk palikt taukaina. Dažreiz man šķiet, ka tas ir dīvaini, ka mana āda strādā gluži kā jūtīgs pulkstenis. Tādēļ manā sejas kopšanas rutinā, vienmēr ir kaut kas, kas der dažādiem sejas ādas tipiem. 
 
Bioderma Cicabio krēms - mans mīļākais rudens/ziemas sezonas mitrinošais krēms. Lieliski nomierina un mitrina, tā sastāvā ir cinks, kas arī derēs ādai ar noslieci uz aknes veidošanos. Bez krāsas, bez smaržas, ideāls jūtīgai ādai. Ja seko līdzi maniem tukšiniekiem, tad noteikti esi redzējusi to desmitiem reižu! :)
La Roche Posay Effaclar Duo+ - mīļākais vasaras mitrinošais krēms, kas pilda arī daudzas citas funkcijas. Ja vēlies izlasīt manu atsauksmi, tad kliko šeit.
Natura Siberica Siberian Ginseng acu krēms - man ir šausmīīīgi sausa un jūtīga acu zona, tāpēc nolēmu izmēģināt kaut ko no dabīgajiem acu krēmiem. Šis ir tīri tā neko, jo vairākas reizes izglāba manas acis no tuksneša sausuma.
 
Vichy Normaderm skrubis - mīļākais skrubis, ko jebkad esmu mēģinājusi. Lietoju to 1-2 nedēļā un mana lielā problēma ar melnajiem punktiņiem ir atrisināta. Jutīgās ādas īpašniecēm šis var šķist pārāk abrazīvs. Šeit ir mana atsauksme.
Bioderma Sensibio micerālais ūdens - šiet ir vienkārši lieki kaut ko bilst. Bijis manos favorītos sen, sen atpakaļ, neskaitāmas reizes tukšiniekos, lietoju to jau 6 gadus un būšu uzticīga līdz brīdim, kad to beigs ražot!!!! :D
Eucerin Dermo Purifyer sejas mazgāšanas līdzeklis - absolūtais favorīts šogad, iztērēju laikam kādus 3 iepakojumus un pirkšu vēl. Ļoti maigs, nesausina ādu, bet lieliski attīra un noņem kosmētiku, Absolūti absēsta!!!! 

2 komentāri:

  1. Vichy Normaderm skrubi pagaidām neesmu sākusi lietot, lai gan ir nopirkts un gaida, kad izlietošu Vichy Purete Thermale (domāta jūtīgai ādai), kas man ir par švaku. Man arī ir kombinētā āda ar tieksmi uz pūtītēm. Agrāk cīnījos ar Skinorengel (darbojas uz sekām). Manu problēmu atrisināja Vichy Normaderm gēls (izlietojusi jau vismaz 3 iepakojumus), bet ir viens mīnuss - sausina ādu, līdz ar to jāpielāgo krēmu šim. Par Vichy (vismaz gēlu) esmu sajūsmā, jo neko labāku neesmu atradusi, taču gribētu kādu otro favorītu, lai varu miksēt un āda nepierod.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. es arī allaž meklēju to īsti un vienīgu krēmu!! :D šeit ir mans raksts par visiem pretpumpu līdzekļiem, kurus esmu mēģinājusi http://alisespasaule.blogspot.com/2012/12/ka-apkarot-pumpas.html

      Pašlaik mans mīļākais ir Dr.Wolff Acne attack augļskābju krēms ;)

      Dzēst