pirmdiena, 2015. gada 23. marts

Dove nourishing shower gels

Sveiki!
Dove ir manas mīļākās dušas želejas, ko lietoju jau gadiem ilgi, tāpēc man bija liels prieks, kad Dove piedāvāja izmēģināt dažāda veida mitrinošās dušas želejas. 
Dove are my favorite shower gels which I have been using for years, so I was very happy when Dove offered me to try different types of nourishing shower gels.

"Dove laidis klajā dušas želeju līniju ar jaunu sastāvu un iepakojumu. Pateicoties produkta patīkamajam aromātam un bagātīgajam sastāvam, Dove dušas želeja padara ķermeņa kopšanu vēl patīkamāku. Dušas želejas īpaši mitrinošais sastāvs padarīs ādu maigāku un mīkstāku jau pēc pirmās tā lietošanas reizes. "
Dušas želeju tilpums ir 250 ml un katra maksā apmēram ~3.40 eiro. Kā jau minēju iepriekš Dove dušas želeju iepakojums un to sastāvs tika uzlabots un pievienotas dažas jaunas smaržas.
 
 
 
Dušas želejas veido lielas, maigas putas, kas lieliski attīra, bet nesausina ādu un pēc dušas āda nekliedz pēc trekna mitrinošā krēma. Man ļoti patīk Dove dušas želejas, jo tās saudzīgi attīra ādu un mitrina to.
Dove Purely Pampering dušas želeja ar hibiska ekstrakta un mandeļu aromātu - smaržo ļoti maigi un saldi ar nelielu ziedu aromāta piesitienu. Nav pārāk šķebinoši salda. Šis aromāts man asociējās ar karameļu konfektēm. :)
Dove Purely Pampering dušas želeja ar kokosriekstu un jasmīnu aromātu - ļoti eksotisks un diezgan specifiska smarža, kas noteikti patiks tiem, kam patīk tropisiskie/eksotiskie aromāti.
Dove Deeply Nourishing dušas želeja ar dziļi mitrinošu efektu - šī patiesībā ir mana mīļākā dušas želeja, smaržo tīri, svaigi un neitrāli + tā ir īpaši mitrinoša.

7 komentāri:

  1. Es esmu liela saldum mīle un parasti izvēlos saldo aromātu dušas želejas, taču man ar brīnumu mana pašlaik mīļākā ir Dove Deeply Nourishing , jauks aromāts pluss ļoti mitrināta āda.

    sskaistumadeva.blogspot.com

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. man arī visvairāk patīk neitrāli aromāti. :)

      Dzēst
  2. Jā, Dove ir foršas dušas želejas, kā arī dušas putas ir lieliskas un ziepītes :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. mmm jā, ziepītes izmantoju katru dienu un putas man arī patīk! :)

      Dzēst